MTSKM 2 – ogłoszenie wyników.

Posted: 23 września 2012 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi: ,

No i nadszedł dzień ogłoszenia wyników kasetowego konkursu. Konkurs wymóżdżony przez Edgara został ogłoszony w pierwszym dniu drugiej edycji Międzynarodowego Tygodnia Słuchania Kaset Magnetofonowych. Z grubsza chodziło o to, żeby przysłać zdjęcia kasety, lub przyrządu do jej odtwarzania i napisać krótki tekst z nimi związany.

Nadesłaliście wstrząsającą ilość prac – cztery:

Praca konkursowa nr 1 – Zwycięzca!

Praca konkursowa nr 2

Praca konkursowa nr 3

Praca konkursowa nr 4

Jury miało nielichy orzech do zgryzienia. Wszyscy uczestnicy konkursu nadesłali prace naładowane wiadrami wspomnień i emocji. Be Red, Charlie, Jurek i Agnieszka przyprawili jury o ból głowy, zębów i wielu innych części jurorskich organizmów. Wszystkie teksty genialne, a wybrać i nagrodzić kogoś trzeba. Mam wyrzuty sumienia, że Edgar nie sklonował nagrody i nie możemy nagrodzić wszystkich. Po długich i wyczerpujących dyskusjach Jury podjęło decyzję. Zwycięzcą historycznego pierwszego kasetowego konkursu zosatał:

Be Red

W związku z wyrównanym poziomem konkursu szalę zwycięstwa na korzyść Be Reda przeważyła zawartość przedstawionej kasety. Autorskie nagrania kapeli Be Reda nagrane w analogowych czasach wywołały w Jury falę zazdrości. Zawsze podziwiałem ludzi, którzy potrafią wydobyć z instrumentów miłe dla ucha dźwięki. Niestety ja tego nie potrafię. Jedynym utworem, jaki udało mi się zagrać był „Wyszły w pole kurki trzy” na flecie prostym w podstawówce. Podsumowując Deck dla Be Reda.

Zapraszamy do konkursu za rok.

Grafo i Edgar

Komentarze
  1. Nic tylko pogratulować:)

    Analogowi ludzie wciąż żyją wśród nas:)

  2. Mrsdalloway pisze:

    Gratulujęęęęęę!!!!!

  3. Onibe pisze:

    jeszcze rok czy dwa i doczekamy się złotej statuetki 😉

  4. Angie pisze:

    I ja gratuluję!
    Przy okazji muszę podziękować Graforomanowi, bo dzięki Niemu, Edgarowi i temu konkursowi odkryłam Be Red’a oraz przypomniałam sobie ( przypomniałam ? skleroza! 😉 ) jeden niemłody już chyba kawałek, który stał się natychmiast moją Wielką Miłością 😉 😀

  5. be_red pisze:

    łał miło czytać takie komentarze

  6. Majeranek pisze:

    Wow, grasz na flecie??:)

  7. majeranek pisze:

    GRomek, a co ze Zdzichem i Cyckoidem ? Czekam, czekam i nie mogę się doczekać:(

Skomentuj

