Wielki X na koniec świata.

Posted: 21 grudnia 2012 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy
Tagi: ,

Obudziłem się dzisiaj rano i dopiero po chwili dotarło do mnie, że ten upierdliwy budzik nie powinien istnieć. Mało tego, ja nie powinienem istnieć. Moje ciało powinno wyparować, utonąć, zostać zmiażdżone stertą gruzów, pożarte przez zombie, powinno być porwane przez falę uderzeniową koreańskiej bomby. Tak czy inaczej nie powinienem się obudzić. A tu co? Budzik!!! No trudno. Zniechęcony istnieniem wytrąbiłem szybką kawę, która nie powinna istnieć i pojechałem do pracy, której nie powinno już być. Wszedłem do biura, odsłoniłem rolety, a tam wielki X – symbol niewiadomej, symbol zdziwienia. No tak. Sklepienie też się dziwi że jeszcze jest. Nieczęsto zgadzam się z niebem, ale tym razem byliśmy wyjątkowo zgodni.

Wielki X

Wielki X

Komentarze
  1. even21 pisze:

    Niezwykły dzień:) Mnie też zdziwił… Zwierzęta przemówiły ludzkim głosem – jakoś za wcześnie wprawdzie, ale jak na zapowiadany koniec świata, to chyba dobra wróżba?:)

  2. even21 pisze:

    U mnie – bez karpia. Nikt nie ma sumienia, żeby przywalić. Co innego człowiekowi, albo takiemu na przykład zwierzo-ludowi, świni pospolitej, jak ta, która dziś przemówiła…

    • graforoman pisze:

      nie zabijam ryb, których sam nie złowię, a że jakieś dziesięć lat temu ostatni raz wędkowałem to i dziesięć lat nie mordowałem. Kupuję już zamordowane rybki, czasy kiedy prawdziwy mężczyzna musiał zapolować, żeby zjeść już dawno minęły. Dzisiaj mamy wielki luksus – mordowanie przemysłowe, którego nie musimy oglądać.

  3. Caddi pisze:

    Kolejny raz zapowiadany koniec świata przeszedł nam koło nosa.
    Pierwszy raz wyczekiwałem takiej zapowiedzi w 1974 roku. Jej głosicielami byli Świadkowie Jehowy.

  4. Onibe pisze:

    x na drogę 😉

  5. Majeranek pisze:

    No widzisz. A mój budzik nie zadzwonił. Telefon mi się psuje:(

  6. Hebius pisze:

    Zdziwiony? ja bym się bardziej zdziwił gdyby się okazało, ze ogólnoświatowy Bóg używa kalendarza tak mało znaczących Majów 😛

  7. Asenata pisze:

    W komputerze gdy chcesz wyjść z jakiejś strony myszką klikasz w x..Może trzeba było tego iksa na niebie też czymś potraktować.
    I by się wyszło z tego świata 🙂

  8. Agata pisze:

    Przyznam, że też się rozczarowałam. No, ale Newton obliczył kolejny koniec świata- na 2060 😀 Więc odliczamy dalej 😀

  9. Szary Burek pisze:

    Mam dziwne wrażenie, że u Ciebie na blogu pada śnieg, chyba muszę odłożyć tą flaszkę.

  10. Angie pisze:

    Graforomanie, Tobie , Twym Bliskim oraz Twym Gościom:
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 🙂

  11. jusssi pisze:

    A to były moje urodziny. Koniec świata przewiduję na 30te!

  12. hejciara pisze:

    Cóż, pozostaje nam chyba tylko płakać, że ten koniec nie nastąpił..

  13. czy ktoś widział nowy wpis ???

  14. anika pisze:

    Gdzie jesteś, że Cię nie ma???

  15. Asenata pisze:

    A gdzie szanowny autor się podziewa???

  16. Roman wyjechałeś za granicę, czy może porwała Cię Actarminatorka?

  17. bezbiadolenia pisze:

    Zapuścił się gdzieś, zarósł we własnej fryzurze…
    A taki fajny chłopak był… 😦

  18. brulionman pisze:

    Roman, ja sobie zaznaczylem „Otrzymywanie zawiadomień o nowych pozycjach pocztą elektroniczną” ale te pozycje… no nie wiem ale ja nic nie otrzymałem a te co znam albo są strasznie oklepane albo trzeba skończyć awuef żeby im podołać, prędzej od orgazmu można dostać zawału… no? to jak będzie, podeślesz jakieś te nowe pozycje?
    z po(d)ważaniem,
    .
    ……………………….
    nieczytelny podpis czytelnika

  19. kowaloova pisze:

    Ja na własnym budziku popełniam zbrodnie co rano.
    Powinnam już dawno siedzieć!

  20. paniriposta pisze:

    Dokładnie pamiętam, co 21.12 .12 robiłam, bo po 1/ nie było to tak dawno, po 2/ dla mnie świat się zaczynał.Ale ja zawsze na opak i pod prąd się pcham.

  21. dablju pisze:

    Wesołych Świat, Grafo! 🙂

  22. Palpfikszyn pisze:

    O kurde, zdelegalizowali u Ciebie niebo… masakra 😉

Skomentuj

