MTSKM 2. Podsumowanie drugiej edycji.

Posted: 16 września 2012 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy
Tagi: ,

Tak. Jestem leniem. Nie mam żadnego wytłumaczenia, że spóźniłem się tydzień z podsumowaniem drugiej edycji MTSKM. To skandal! Jednak spóźnienie troszkę się opłaciło. Dzisiaj, tydzień po zamknięciu drugiego MTSKM dołączył kolejny blog. Lepiej późno niż wcale.

A teraz podsumowanko. Nie licząc Ojca prowokatora Edgara, mnie i dzisiejszej spóźnicielki do akcji dołączyło 12 blogów. O dwa więcej niż rok temu! Toż to spektakularny sukces. Takie zainteresowanie nie śniło się nawet filozofom. Jestem wstrząśnięty i wzruszony.

Do MTSKM 2 dołączyli:

Auctor ex machina
Dom Peonii
Świat Aniki
Szary Burek 
Gdyby wszystkie słowa 
Dla Ciebie Gramy -prezentuje Piotyr2 
Two Bored Men
Ocalić od zapomnienia 
Moja Stodoła
Blog Charliego Bibliotekarza
Rockomotive
Wywoływanie duchów

oraz spóźnicielka

Tendresse

Fajnie było? Przypomnieliście sobie dawne imprezy? Przypomnieliście sobie sytuacje, o których nie myśleliście od lat? Trzech uczestników konkursu przypomniało sobie co nie co. Przysłali zdjęcia i dramatyczne historie związane z kasetami. My je opublikujemy i po zebraniu jury poczęstujemy nagrodą zwycięzcę. A oto kandydaci, ich zdjęcia i historie:

Praca konkursowa nr 1

Praca konkursowa nr 2

Praca konkursowa nr 3

Praca konkursowa nr 4

Jeszcze dzisiaj do północy można brać udział w konkursie. Do północy można dosyłać swoje prace. Do dzieła kaseciarze. Super Mega Deck czeka!

Na zdjęciu poniżej pudła z kasetami z którymi obcowałem podczas tegorocznego MTSKM. Wiele z okładek jest niestety pustych. Moje największe skarby zwędził rabuś, który dwa lata temu włamał się do mojego samochodu i opróżnił schowek pełen kaset. Cham jeden No!

Najwięcej frajdy sprawiło mi odnalezienie kasety Falco. Słuchałem go jeszcze w podstawówce. Ehh!

Czekamy na was za rok!

Komentarze
  1. Mrsdalloway pisze:

    Dziękuję 🙂 tak troszkę się ociągałam.

  2. Widzę Kult, więc jest bardzo dobrze:)

  3. fotografka90 pisze:

    I ja się spóźniłam z udziałem, ale cóż… Może w przyszłym roku znów 🙂

  4. agent pisze:

    Ooooo… też się spóźniłem. Może jednak zrobię sobie może jakiś prywatny dzień takiego słuchania 😉

  5. Edgar pisze:

    Romek, w zeszłym roku wszystkich nas było 10 blogów:
    http://www.musiconthehead.pl/2011/09/mtskm-podsumowanie.html
    a teraz wszystkich nas jest (razem z Tendresse) 15 sztuk. Więc jest nas o 50% więcej!!!
    Mało tego, Tendresse dołączyła do konkursu, dziś o 16 będzie dostępna jej praca konkursowa na Music On The Head.

  6. luiza pisze:

    a mi cie znowu spamiarz przejął! czasem jest trochę nadgorliwy

  7. Pani Peonia pisze:

    Żąłuję, że nie mogłam wziąć udziału – cóż, ten okropny wyjazd na wakacje wszystko zepsuł. Ale fajna zabawa. 🙂

Skomentuj

