Galeria Woodstock 2012 – Woodstockowicze.

Posted: 13 sierpnia 2012 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, WOODSTOCK
Tagi: , ,

Kolejna galeria zdjęć z XVIII Przystanku Woodstock. Pędzący Biskup, Elvis, Jack Sparrow i inni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze
  1. Kasia pisze:

    nie wiem, którego wybrać na ulubieńca: krowko dalmatynczyka? pana w masce? czy elvisa? 🙂

  2. fonofilka pisze:

    super fotoreportaż, to z biskupem chyba najlepsze 😉

  3. dablju pisze:

    niezłe kwiatki:), chociaz przeraża mnie ta kupa śmieci, które te ludziska po sobie zostawiają na każdych plenerowych imprezach.

  4. Angie pisze:

    Ło matko! I pomyśleć, że mogłam tam być z Ziomalem 😉 Niestety, starsi , schorowani nie dają rady na takich jazdach 😉

  5. Asenata pisze:

    Elvis!!!!
    marnawa podróbka .

    A tak ogólnie zdjęcia że tak napiszę FAJNE 🙂

  6. pstro pisze:

    faktycznie się tam dzieje, oj dzieje! 😀

  7. sitelola pisze:

    Hmmmm…. Fajne, zwłaszcza niektóre 😛

  8. Toja Oszołomska pisze:

    Pan w czerwonym! On mi imponuje;)

  9. irethringeril pisze:

    Stanowczo domagam się cyckoida i Zdzicha. Dość tej laby!

  10. leni pisze:

    Jak brzmi taka „ozbrojona” gitara? Ja też miałam być w tym roku na woodstocku, nigdy nie miałam okazji. A tu masz, wyjazd służbowy i to pod sam koniec mojej przygody z pracą. Mogłam rzucić w cholerę i jechać… Moje gratulacje, zainspirowałeś mnie do przygody za rok, dzięki:)

  11. Rafał pisze:

    Pan krokodyl rodzi we mnie wspomnienia związane z krokodylkiem Schnappim 🙂
    Szanowny Romanie grafomanie za roczek na przystanek Jezus się wybieram. Wnioskując ze zdjęć to nieopodal prawda? Może jest szansa na spotkanie – innymi słowy jeśli zobaczę jegomościa z Afro uzbrojonego w pomidory, jak gdyby szykował się do la tomatiny pojmę że jest spore prawdopodobieństwo iż to Pan 🙂

    Zapraszam do siebie po długoterminowej nieobecności – może ma Pan jakieś rady jak ożywić bloga do rozmiarów podobnych Pańskiej czytelności 🙂

Skomentuj

