Woodstock 2012 – Powrót.

Posted: 4 sierpnia 2012 in Dyrdymały i pierdoły, WOODSTOCK
Tagi: , ,

Podły los nie pozwolił nam zostać na Przystanku Woodstock do soboty. Po piątkowych koncertach, o czwartej nad ranem musieliśmy wracać! Chociaż nie byliśmy do końca festiwalu, to i tak nastroje o niebo lepsze jak rok temu. W ubiegłym roku zagubiłem kartę pamięci ze zdjęciami z całego Przystanku Woodstock. Tym razem zdjęcia się uchowały, i jak nic wylądują na blogu.

A jaki był Przystanek Woodstock 2012? Tutaj nie trzeba słów, wystarczy mina przemiłego pana ze zdjęcia poniżej.

Ktoś kto nigdy nie był na Przystanku Woodstock nie jest przygotowany na to co tam zobaczy. Najlepsze zdjęcie nie odda nawet promila ogromu festiwalu. Ale zapodam namiastkę. Zdjęcie ze wzgórza Akademii Sztuk Przepięknych.

Komentarze
  1. witaminkaa pisze:

    Oj nie byłam, ale fotki pooglądam:)

  2. rudaja pisze:

    Ja opuszczałam Woodstock w sobotni poranek – o rany, rany jak ja kocham to miejsce. tych ludzi, cały ten klimat, jedzenie u krisznowców, tequile pita w namiocie o 5 rano, „free hugs” i wszystko wszystko inne też <3!
    Cudnie było. Postanowiłam, ze za rok zabieram tam moich rodziców <3!

  3. Woodstock tylko dla takich twardzieli, jak ten gość na pierwszym zdjęciu. Nie dziwię się, że niektórzy nie dali rady wytrwać do końca:-))))

  4. Hebius pisze:

    No ba! A w tym roku mieliście jeszcze dodatkową atrakcje w postaci wizyty dwóch prezydentów 😀

Skomentuj

