WOODSTOCK 2012 – Jedziemy!

Posted: 31 lipca 2012 in Dyrdymały i pierdoły, WOODSTOCK
Tagi: ,

To już jutro! Namiot i kilka niezbędnych rzeczy już czeka już w bagażniku. To już będzie mój 9 Przystanek Woodstock. W 2004 roku pojechałem ot tak, żeby zobaczyć i złapałem bakcyla. Nie wyobrażam sobie, żeby nie pojechać, odpuścić, bo nie ma czasu, bo się nie chce. O nie! Z wywalonym jęzorem, na pieszo, z kroplówką, z gipsem, bez nogi, bez łokcia – dotrę, choćbym miał się tam doczołgać i wykitować z wyczerpania na miejscu. Muszę tam być, poczuć ta atmosferę, powdychać wszechobecny pył wzbijany w powietrze setkami tysięcy stóp, jeść podłe żarcie, skorzystać z używanego pięćsetny raz tego dnia kibla, usiąść z browarem w dłoni pod sceną i chłonąć muzykę.

W tym roku największe gwiazdy to Ministry

 

Machine Head

 

I może trochę z innej bajki. Ku mojej wielkiej radości Shantel!

 

Pełen rozkład jazdy tutaj http://www.wosp.org.pl/przystanek_woodstock/harmonogram

Zawijam na dyńkę swoją woodstockową bandanę, zabieram żonę i jutro wyruszamy. Nareszcie!

 

 

Komentarze
  1. kawał_mnie pisze:

    mus to mus 🙂
    Za rok też znajdę paczkę i pojadę. Wezmę dzieci, niby że opiekunka, bo tak to głupio by było, że taka stara i się pałęta sama he he
    Bawcie się i jak to mawia taki jeden: odkwaszajcie swe dusze :)))

    /a nie mówiłam? ten pan w pierwszym klipie pochwy niestety nie miał i krzyżami mu wyszło 😉 /

  2. rudaja pisze:

    tez mam zamiar w tym roku zagościć, wprawdzie tylko na dwa dni, ale to już coś 🙂
    pamietam mój pierwszy wood – o rany, rany, już się jaram, żeby znów to poczuć <3!

    • graforoman pisze:

      Też pamiętam swój pierwszy Woodstock. Nie byłem przygotowany na to co tam zobaczę. Szczęka mi opadła do kolan i już nigdy tak do końca nie wróciła na swoje miejsce.

  3. irethringeril pisze:

    A chomik ?

  4. Anarriel pisze:

    O, ale zazdroszczę. Ja towarzyszę mentalnie, bo nie dam rady jechać… Niech MOC będzie z Wami! 😀

  5. Dużo wrażeń i radości, Grafo. Baw się dobrze:-)

  6. Norbert pisze:

    Jak ja Ci zazdroszczę, sam kiedyś jeździłem na różne festiwale, w tym na sławetne łódzkie Rockowisko!

  7. Kylinn pisze:

    zazdroszczę i życze udanej zabawy!

  8. graforoman pisze:

    Byłem, przeżyłem i już czekam na następny Przystanek Woodstock. 🙂

  9. EvaCristina pisze:

    ale, ale…. zapomniałabym o najlepszym 🙂 http://youtu.be/gViaOYgV8yI

Skomentuj

