Roladki szynkowe Romana

Posted: 29 maja 2012 in Dyrdymały i pierdoły, Żarcie
Tagi: ,

Stało się. Jestem gruby! Niektórzy nawet mówią na mnie kwintal. Drugi kwintal już w zasięgu wzroku, znaczy w zasięgu żołądka. Trza działać. Jakiś łebski gość wykombinował, że zeżerając dużo białka mogę zostać smukłym ciachem. Dowiedziawszy się o tym postanowiłem działać i popełniłem zawijasy szynkowe z twarogiem, jajkiem, korniszonem, cebulą, porem i kapeczką musztardy. Dałem radę pożreć trzy, po czym leżałem godzinę jelitami do góry. Tak sobie leżąc niespecjalnie czułem, że chudnę. Ale co tam, fachowcom trzeba ufać.

 

Komentarze
  1. Może gdyby zastosować częstotliwość 5-7 posiłków dziennie, ale w dwugodzinnych odstępach to byłaby szansa. Ale próbuj:-))))

    • kocikzielony pisze:

      Dobre prawi Caddicus Caddi.
      Niestety najlepsza dieta to (jak rzekł menel do pani w autobusie, co to zajmowała za dużo miejsca wg jego mniemania): mniej żreć i więcej się ruszać 🙂
      5 posiłków dziennie, przed każdym szklanica wody (rano najlepiej z cytryną), węglowodany to najlepiej rano, a potem to białeczka, jedynych z drugimi nie łączyć, pić jeno wodę, herbatki, z owocami ostrożnie, o pieczywa istnieniu zapomnieć, z tłuszczyku to oliwa z oliwek (potrzebna, bo inaczej witamin nie wchłoniesz :)). I takie tam…bajery 🙂
      Na diecie białkowej się szybko chudnie, ale i sadełko wraca do pimpusia, gdy się zaczyna normalnie jeść 🙂
      Powodzenia jednak, kciukacze trzymam! 🙂

  2. wyzwolonazliczb pisze:

    Pysznie to wyglada!

  3. Edgar pisze:

    Ja się do Ciebie kiedyś po prostu wproszę na wyżerkę!

  4. majkownik pisze:

    Od jedenastu lat nie jadłam mięsa…ale to…to bym wszamała 🙂

  5. Szary Burek pisze:

    Stosowna porcja kalorii 🙂

  6. Hebius pisze:

    Apetyczne. Dobrze, że przed chwilą wypiłem dwa kubki zsiadłego mleka – inaczej bym poleciał do kuchni 🙂

  7. twoboredmen pisze:

    o, widzimy spory potencjał w tej potrawie. nie myślałeś, o przekwalifikowaniu bloga na kulinarny?

  8. BaBka pisze:

    A tam dieta! Grube jest piękne!

  9. Venidle pisze:

    Ale fajne! Jakby dorzucić trochę zieleninki (pietruszki, szczypiorku…) to będzie tak zdrowie i dietetyczne, że tłuszczyk sam ucieknie 🙂

  10. irethringeril pisze:

    Jakby wyrzucić ten twaróg to pewnie byłoby niezłe. Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsza jest dieta rozłączna. Kiedyś byłam na niej miesiąc i schudłam 6 kilo. Byłabym na niej dalej, ale nie cierpię warzyw, mąki pełnoziarnistej i nie mogę żyć bez cukru. Zjadłabym wszystko, pod warunkiem że to zawiera czekoladę, a jajecznica na masełku to najlepszy rarytas świata.

  11. kocimiętka pisze:

    I czas na nasze typy akcji „Robimy Internety!”
    Co prawda odrobinę spóźnione, ale w Internecie nic nie ginie 😉
    http://sthniu.wordpress.com/robimy-internety/

  12. eulalia87 pisze:

    eheheheheh
    1. nie jesc na noc
    2. jesc czesciej a mniej
    3. ruszac sie!

  13. eno2012one pisze:

    Haha dobre – często też tak mam! Dobre 😉

  14. joan1te pisze:

    Powodzenia i będzie ciacho 😉

  15. idalka pisze:

    nieśmiało rzeknę: nie rzucaj tak łatwo dukana; łebski facet;
    na początku wytrzymaj te pierwsze kilka dni na samym białku, a potem codziennie jarzynki i białko; odstaw pieczywo, makarony, kasze i pyry i zjedziesz z wagi;
    zamiast pieczywa tosty z otrębów i białka;
    i zero wyrzutów sumienia, jak raz na jakiś czas w akcie desperacji rzucisz się na cała pizzę i ją przyjmiesz w siebie 😀

  16. sitelola pisze:

    No to ja jestem w stanie zaakceptować tę dietę ze względu na walory smakowe i wzrokowe. Natomiast sama dieta Dukana jest nieakceptowalna z punktu widzenia medycyny ( i ilości jej ofiar tzw. późnych niestety…) i zdecydowanie jej nie polecam. Patrząc nam w zęby uznać należy , że jesteśmy zwierzętami wszystkożernymi choć nie udało nam się osiągnąć etapu kozy domowej. No ale cóż, wszystko przed nami. A nóż któryś geniusz dietetyki będzie kazał swoim wyznawcom jeść miotły ???

Skomentuj

