Koko Euro Grafo Stupid Song.

Posted: 5 maja 2012 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi:

:refren: Stara kwoko Euro spoko.
Stara kwoka zniesie jajo jak nasi przegrajo.
Śmiechem parska trener Smuda. Kwoce się nie uda.
 
Tymoszenko się wkurwiła,
sińców sobie narobiła.
Prawie wyłupiła oko,
lecz głośniejsze polskie spoko.
 
Władze pieprzą farmazony,
nie przyjadą na stadiony.
Widać nie są kibicami
Ignorantów w dupie mamy.
 
Napastnicy, defensorzy,
pomocnicy i trenerzy
męczą pocą i trenują,
finał sobie rezerwują!
 
:refren: Stara kwoko Euro spoko.
Stara kwoka zniesie jajo jak nasi przegrajo.
Śmiechem parska trener Smuda. Kwoce się nie uda.
 
Folklor górą,
trendy dołem
a kto z nami nie wypije
niech zaśnie pod stołem!
 
 
 
Komentarze
  1. Angie pisze:

    😀 Dobre!
    A na oryginał…
    mam na to tylko jedną odpowiedź:
    WTF??????
    ( zatkaj uszy Graforomanie, na wszelki wypadek:) )

  2. edddgar pisze:

    Raaany, dopiero teraz posłuchałem oficjalnego hymnu do Euro…. Za mało alkoholu w domu, żeby zapić tą traumę.

  3. kocikzielony pisze:

    Ja tam w euro-sprawach mało obeznana, ale to chyba nie jest oficjalny hymn, tylko pieśń, z którą nasi mają do boju ruszać. Taki…lokalny hymnik 🙂 Ale i tak nie odważę się wysłuchać (poza fragmentami, które zapodała trójka)

  4. Asenata pisze:

    Wypić można
    a jest co?? 🙂

    A co do pieśni Koko zwanej
    jak ją naród wybrał to niech teraz nie narzeka.

  5. joan1te pisze:

    Jaka nasza piłka taki hymn 😀

  6. Onibe pisze:

    dobre, widzę że jesteś w transie… 😉

  7. Autor Jakub pisze:

    hah !!
    Dawno tak się nie uśmiałem 😀

  8. sitelola pisze:

    Oj…ale oficjalny hymn Euro w wydaniu Oceany to jeszcze większy kicz… A już myślałam, że ‚Koko” jest nie do przebicia… Ehhhh

  9. fotografka90 pisze:

    Grafo wrócił z urlopu natchniony Koko Songiem 🙂 Widzę, że wena jest !

  10. Kylinn pisze:

    piękne, to powinien być hit na euro!

  11. brulionman pisze:

    dramat, i jak kiedys z samoobrona: „ja na to nie glosowalem” a skads te glosy sie wziely…
    i eksperci ktorzy znalezli wspolny mianownik z dawnym hitem depressu 😦

    • graforoman pisze:

      Ło Matko. Jacy eksperci takie przeboje. Kiedyś zachwycałem się De Press. Norwegowie robią dobrą góralską muzę. 🙂

      A Jarzębina? Drwię sobie z niej po cichu. 😦

      • brulionman pisze:

        no właśnie, de press to inna klasa a tu jakiś obciach pokroju mocno lokalnego festynu wprowadzono w charakterze hymnu co zagrzewać do walki ma bardziej niż dajmy na to 40:1 sabatonu…wstyd mi

  12. Anna pisze:

    ha ha 😉

  13. innam pisze:

    Zawsze mogło być gorzej 😉

  14. luiza pisze:

    to teraz czekamy na wersję muzyczną, potem może jakis teledysk – i 30 dni zamiast 5 minut sławy – gotowe!

  15. T-Virus pisze:

    Ja…wzruszyłem się 😀

  16. edddgar pisze:

    Słyszałem, że lubisz Gotye 😉 To posłuchaj:

Skomentuj

