ACTARMINATORKA – odcinek piąty

Posted: 10 marca 2012 in ACTARMINATORKA, Dyrdymały i pierdoły, OPOWIADANIA
Tagi: , , ,

– Paltacze – wyseplenił Donalders Przewodnik patrząc na nowiutki kibel w mieszkaniu Jana Łopiana. Nie dość, że wydział historyków Instytutu Klozetowej Trajektorii Czasu dał ciała i skierował ich pod jego stary adres, to teraz jeszcze to! Nowy klozet oznaczał tylko jedno. Staremu Łopianowi udało się jednak wysłać swojego robota do przeszłości. Słyszał o Actarminatorce i na myśl o jej zasobnikach oblewał go zimny pot. Jaki arsenał mogła tam pomieścić? 
– Zbiez ekipę pod blokiem – zwrócił się do Donaldersa Zastępcy. Mamy problem.
 
– W dwuselegu zbiólka – wyseplenił Donalders Przewodnik do swojego oddziału. Podczas przejścia w czasie eksplodujący fragment kibla zmasakrował mu górną wargę i dziąsło. Pomimo zdolności regeneracji tkanek coś poszło nie tak. Doszło do zniekształcenia dziąsła. 
– Lóóóównaj w plawo! – fontanna śliny zalśniła w blasku latarni ulicznych. Mówił niczym Kaczor Donald z dawnych kreskówek. Gdyby jego drużyna była wyposażona w poczucie humoru, teraz wszyscy leżeliby za trawie tarzając się ze śmiechu. 
– Donaldels zwiadowca do mnie! 
– Tak jest przewodniku! – zwiadowca w mgnieniu oka zmaterializował się obok dowódcy
– Co wiemy? 
– Jan Łopian odjechał samochodem marki Polonez w nieznanym kierunku – zwiadowca przerwał na chwilę, żeby zetrzeć z twarzy ślinę dowódcy i odsunął się z obrzydzeniem na bezpieczną odległość – świadkowie mówią, że odjechał w towarzystwie kobiety.
– Wiedziałem – mruknął do siebie dowódca – wiedziałem. 
 
– Misja będzie tludniejsza, niż zakładali planiści Instytutu – zwrócił się do oddziału Donaldersów – Jana Łopiana ochłania Actalminatolka.
– Ta Actarminatorka? – zapytał blady ze strachu Donalders łącznościowiec – ta która zrównała z ziemią warszawską centralę Instytutu?
– Tak panowie – przyjrzał się swoim androidom, wszyscy trzęśli się ze strachu – to Ona.
– Ale ona ma te straszne zasobniki. Podobno w każdym zmieściłby się szpadel – odezwał się szeregowy Donalders. Po warszawskiej masakrze słowo Actarminatorka wzbudzało paniczny strach, nawet wśród robotów.
– Moldy w kubeł tchuze – Donalders Przewodnik szalał z wściekłości – dupy wołowe jesteście a nie loboty. – miotał śliną na wszystkie strony – Zaządzam pzegląd bloni. Obselwujemy i zakładamy podsłuchy. Monitolujemy sieć, pzesłuchujemy, telloryzujemy i moldujemy. Za godzinę chcę wiedzieć gdzie jest Jan Lopian. Do loboty!
– I jesce jedno. Zgubiłem ładowalkę – usiadł na trawie Donalders Przewodnik – niech no któryś mnie podładuje. Jeśli macie cienkie bolce to mam przejściówkę.
 
Komentarze
  1. witaminkaa pisze:

    No dobra nadgoniłam 3 odcinki i czekam:) Fajnie się czyta. Pozdrawiam!

  2. irethringeril pisze:

    Samo życie. Dwa duże cycki i faceci głupieją:))

  3. Onibe pisze:

    wiedziałem, że wszystko sprowadza się do zasobników… jest to wiedza niemal genetyczna 😉

  4. Hebius pisze:

    I utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Bellucci był błędem. Zasobniki Pameli Anderson budziłby zdecydowanie większą grozę! 😛

  5. Grafo,
    Uwagę Hebiusa weź na serio. Mnie też się widzi, ze Pamela byłaby lepszejsza, ale w ostateczności może być jakaś polska cycatka, gwiazdka jednego notowania listy przebojów:-)

  6. graforoman pisze:

    Musiałem wybierać pomiędzy estetyką a funkcjonalnością. Zasobniki Moniki też co nie co pomieszczą, nawet szpadel. 🙂

  7. Kylinn pisze:

    mi tez bardziej odpowiada Monika niż Pamela, ale co ja tam wiem, w końcu kobietą jestem…

  8. dablju pisze:

    no dobra, mam cienkie bolce, ale przestaniesz seplenić?;)

  9. georgeeliot pisze:

    „W dwuselegu zbiólka”

    Co się dziwić, że sepleni – tyle rozkazów wydał przez tyle lat, a do „emelytuly” daleko…

  10. sitelola pisze:

    To powinni czytać co rano w radio…zamiast „niekrytego krytyka” ( skąd oni wzięli taki szajs?). Wtedy kiedy jadę samochodem ( choć mogłabym dostać jakiś niekontrolowanych odruchów lub skurczy…może …???)… 🙂

Skomentuj

