CO TESTER TESTUJE?

Posted: 2 marca 2012 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi:

Nie spodziewałem się, że szare pudełko z przyciskami wywoła taką eksplozję Waszej wyobraźni. Jestem z Was dumny! 
 
Najsamprzód pospieszę z wyjaśnieniem co Bitch Tester testuje. Bitch Tester służy do sprawdzania działania lamp w przyczepach. Można sobie na ten przykład sprawdzić, czy kierunkowskazy świecą. Można sprawdzić tylne światła mijania i inne takie światełka.
 
Dlaczego Bitch Tester? Dlatego, że Graforoman nie przeklina. Jeśli Graforoman przeklina, to zawsze świadomie w celu wywołania zamierzonej reakcji u rozmówcy. Jedynym przekleństwem, na które pozwala sobie Graforoman, to jest słowo „Bitch”. Graforoman mówi BITCH kiedy jest zdziwiony, mówi BITCH zaskoczony, mówi BITCH kiedy ktoś go rozśmieszy. Kiedy się zdenerwuje mówi BITCH, kiedy jest smutny jęknie sobie po cichu BITCH. Aby kogoś rozśmieszyć mówi BITCH. Kiedy Graforoman mówi BITCH, to jest najcieplejsze, najfajowsze i najbardziejsze BITCH na świecie. Podsumowując: Nazwa Bitch Tester kojarzy się z Graforomanem.
 
Według Was Bitch Tester służy do:
– testowania napięcia
– produkcji fusów, które przyklejają się do strojów kąpielowych
– badania wytrzymałości nici do zębów
– testowania napięcia pomiędzy celebryckimi parami
– dokowania do sprawnego działania bazy lokalnej Actarminatorki, Nareperowacza, Zdzicha, Edgara, Jurka i Wentylatora
– testowania siły potrzebnej do otwarcia butelki z piwem
– niczego
– wyginania mózgów
– otwierania sejfów banków całej planety
– przejścia do innego wymiaru
– jest  kartoflanym bulbulatorem kwantowym
– sterowania nawożeniem roślin
– jest chrzęskrzyboczkiem pacionkociewiczarokrzysztofonicznym. Maszyną wymyśloną przez Elektrybałta zrobionego przez Trurla
– jest dodatkowym wyposażeniem zasobników Actarminatorki
– jest dwufazowym pomiernikiem stereomancji czterooktanowej
– sprawdzania jakości wykonania bicza bez udziału czyjegoś grzbietu
 
Nagrodę otrzymują ex aequo: 
ONIBE
OBMIERZŁY
DABLJU
EDGAR
IRETHRINGERIL
ANGIE
LUIZA
GEORGEELIOT
TRANSPARENTNA
CADDICUS
EULALIA
NORBERT
KYLINN
ONUFRY
ASENATA
EVEN21
PKTRZOM
SITELOLA
JA
 
Nagrodą jest piwo Bosman. Postawiony przed koniecznością podzielenia jednego Bosmana pomiędzy 19-stoma zwycięzcami podjąłem najtrudniejszą decyzję w życiu. Postanowiłem wytrąbić butelkę sam. Za Wasze zdrowie!
 
 
Komentarze
  1. Edgar pisze:

    No to zdrowie! Ja dziś katuję się łychą 🙂
    Tak w sumie dopiero teraz rozpoznałem gniazdo przyczepowe…

  2. Angie pisze:

    No brawo! Genialne! Że teszzz nie pomyślałam, żeby podjechać te- bagatelka!- 300 km do Graforomana, gdy ostatnio przestało mi świecić tylne światło w moim oplu 92!
    ( się okazało,że coś tam się rozlało i cza kupować jakąś „kostkę”. Chyba tylko sam diabeł i Graforoman wie o co tu chodzi.Na razie kolega zrobił tak, ze ” jakiś czas świecić będzie” )
    A mogłam, cholera, od razu przyjść tutaj! Żeszzzzz!
    😉
    No to zdrówko! 😀

  3. eulalia87 pisze:

    eee ja nie startowałam w żadnym konkursie!!!

  4. irethringeril pisze:

    Jesteś wredny, złośliwy, sadystyczny itd. itp. A do tego wytrąbiłeś sam całe piwo. Nie lubię cię:P:)

  5. Asenata pisze:

    Na zdrowie
    Nasze i Wasze 😉

  6. Edgar pisze:

    A czemu Graforoman nie przeklina? Heh, wyrafinowane bluzgi dodają życiu nieprzeciętny koloryt!

  7. dabjlu pisze:

    Zdrówka i wszystkiego najdłuższego!;)

  8. Angie pisze:

    Nie, no kupuję ten tekst Dabjlu ! Już wiem jak koledze złożę życzenia! 😀

  9. georgeeliot pisze:

    No proszę, zobaczyłam tylko ciemność, a dostałam nagrodę! A że jedna butelka na tyle osób, to nic – i tak oddałabym swój naparstek piwa, lubię się dzielić. Natomiast przywłaszczę sobie naklejkę z napisem „Bosman”. 🙂

  10. obmierzly pisze:

    Pozwolę sobie wyrazić zawód, łącząc się we frustracji z wykonawcą poniższej piosenki, która daleko odbiega od graforomańskich standardów językowych:

  11. graforoman pisze:

    Spodziewałem się zawodu, samookaleczeń, protestów, pikiet i demonstracji. Pomyślałem sobie, że nadaję się na polityka. Najpierw wielkie obietnice, a potem wykręty że tylko jedno piwo. 😉

  12. agent pisze:

    Dooobre! (ciężko mi się wypowiedzieć szerzej gdyż nawet nie posiadam haka w samochodzie 😉

  13. transparentna pisze:

    bitch!!!! nie gram wiecej z tobą ! bitch bitch!!! a to wszystko za niemanie piwa

  14. galeriasmakow pisze:

    Grafo widzę że porządnie pobudzasz ludzką wyobraźnię 🙂 Na zdrowie !

  15. even21 pisze:

    Graforomanie, cieszę się, że znalazłam się na liście nagrodzonych 🙂 Proszę – łyczek, także za moje zdrowie!
    A tak w ogóle, to trochę Ci zazdroszczę tego BITCH… są sytuacje, kiedy swojskie przekleństwo, aż się ciśnie na usta… 😉

  16. Widmowy pisze:

    Byłem blisko, choć spóźniony. He, he.

  17. irethringeril pisze:

    Ej, a co z następnym odcinkiem ?Czekamy na dalszy ciąg losów zasobników piersiowych.

Skomentuj

