W Trójce zasłyszane.

Posted: 26 listopada 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, Inne dobre dźwięki
Tagi: ,

Jak to zwykle bywa w radiowej Trójce można usłyszeć utwory niedostępne w stacjach komercyjnych. Jako że ostatnio pisać mi się nie chce za bardzo, więc podzielę się swoimi ostatnimi trójkowymi odkryciami.

MASTODON „THE SPARROW” spowodował kompletną zawiechę w pracy. Paluchy zamarły nad klawiaturą, gały wlepiły się w nieokreślony punkt przede mną, oddech się wyrównał. Ludzie coś do mnie mówili, coś chcieli, a ja ich nie słyszałem – ja słuchałem.

SELAH SUE „THIS WORLD”. Fragment tego utworu jest powszechne znany z reklamy telewizyjnej, ale w całości usłyszałem „This World” dopiero w trójce. Selah Sue przypomina mi trochę Zaz.

ŻYWIOŁAK „MÓJ MIŁY ROLNIKU”. Po prostu posłuchajcie. Nóżka samoistnie tupie pod stołem.

Komentarze
  1. Onibe pisze:

    Salah super, Żywiołak… interesujący 😉
    Mastodon jakoś mi nie przypadł do gustu, ale okładka zaczopista 😉

  2. joannabloguje pisze:

    Coś w tej trójce jest takiego, ze wielu słuchaczy do niej wraca….czyli mozna powiedzieć, ze trójka przeżywa drugą młodość:)

  3. graforoman pisze:

    To nie tak. Do Trójki się nie wraca. Jak już raz się ją odkryło, to jest radiowa miłość po wsze czasy. 🙂

    • maxcel pisze:

      Dokładnie tak, Graforomanie. Czasem nad ranem trochę popitolą, ale potem jest jak zwykle, jak od lat. Od roku nie muszę walczyć o stację, która obsługuje mi uszy w pracy. Na szczęście uniezależniłem się radiowo. Nigdzie indziej rzeczone me uszy nie są tak wspaniale obsłużone muzycznie 😉

  4. Andaluzyjski pisze:

    Też tak często mam, że coś mi w ucho w padnie, czy na uchu się zaczepi. Ale jak od razu po karteczkę nie pójdę, to popił wodą 😉
    Selah Sue – napiszę tyle, że po tym fragmencie, który zna każdy nie spodziewałabym się takiej piosenki, tak że miłe zaskoczenie

  5. kocikzielony pisze:

    A przy okazji nie trzeba wysłuchiwać sporej ilości radiowego szitu… Jak dla mnie bez wielkiej szkody 🙂 Za to ku zdziwieniu ludności, że można nie znać aktualnych hitów.
    Żywiołak super 😀 Selah już jakiś czas temu znalazłam…cała płyta nie najgorsza.

  6. pstro pisze:

    Sue jest klimatyczna nie? nawiasem ten kawałek co zapodałeś to jest muzycznym podkladem w jakiejś reklamie …batonika 😉 świetny kawałek 🙂

  7. ellechina pisze:

    Podoba mi się Selah Sue – This World;)

  8. Rolu pisze:

    Ten kawałek Mastodona świetny – jak cała reszta albumu (no i ta okładka, chociaż do Leviathana lepsza jest:). Recka u mnie na blogu;)

Skomentuj

