MTSKM – podsumowanie kasetowego tygodnia.

Posted: 12 września 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy
Tagi: , ,

Edgar zaskoczył mnie i nas wszystkich tym kasetowym tygodniem. Nie napisał, nie zadzwonił, nie puścił znaków dymnych, że zamierza wyskoczyć z takim zajebistym pomysłem. Tylko za uszy wytarmosić. Nie uprzedził i zaskoczył mnie MTSKMem z jedną zakurzoną kasetą Toola i z nie wiadomo czy działającym magnetofonem. Nie poddałem się jednak, doczłapałem się do domu rodzinnego i wydobyłem z zapomnienia niewielkie pudło kaset, które jakoś jeszcze nie uległy utylizacji. Ile ja radochy miałem kiedy odkryłem te tytuły o których o mało nie zapomniałem. Teraz już nad moimi kasetami nie będzie wisiało widmo wyrzucenia na śmietnik. O nie! Dzięki Edgarowi wiem, że za rok znowu będą potrzebne, i za dwa lata, i za trzy. Bo oto powstała nowa świecka tradycja – a imę jej to MTSKM!

Za rok nie będzie już partyzantki. Za rok będziemy z Edgarem zwarci, gotowi i jak to Edgar napisał „za rok to świat zadziwimy, onet przegonimy, serwery popalimy i transfery przekroczymy”. I to nie są czcze pogróżki.

W pierwszej historycznej edycji MTSKM udział wzięli:

Edgar (music on the head) – Prezes

graforoman – prawa ręka, lewe oko i trzecia nerka Prezesa

Szary Burek

POP WORLD of Nacho

To co mi gra czyli muzyczny blog Piotra K

Galeria Smaków

Dla Ciebie gramy – prezentuje Piotyr2

Adam Grudziński

gdyby wszystkie słowa

Ocalić od zapomnienia

A teraz muzyka z którą zmierzył się graforoman podczas pierwszego MTSKM:

Komentarze
  1. Onibe pisze:

    hehe, fajna idea
    a ja już chyba dawno wyrzuciłem magnetyki, jakoś nigdy ich nie lubiłem. Bardziej doceniałem zawsze winyle 😉

  2. graforoman pisze:

    Magnetyczna ideŁa. 🙂

  3. Edgar pisze:

    No, jakbyś takie fajoskie kasety na śmietnik wywalił, to byłbym ZŁY!

  4. pstro pisze:

    mnie ciekawi, dlaczego ja, jako winner spamerski, nawet skarbnikiem nie zostałam 😛

  5. Edgar pisze:

    Romek, dorysuj swojemu otwieraczowi do wina niebieskie oczka i będzie wyglądał jak Eva Wally’ego 😉

  6. violamalecka pisze:

    Naprawdę to wszystko wysłuchałeś?
    Skąd znalazłeś czas… Ha… wiem, jesteś emerytem.

  7. Kylinn pisze:

    Super inicjatywa, a myślałam, że już tylka o ja słucham muzyki z kaset 🙂

  8. galeriasmakow pisze:

    Jestem mile zaskoczona wyróżnieniem ! 🙂 Za co dziękuję i obiecuję, że jeśli dotrwam to za rok też biorę udział ! Pomysł był jak najbardziej trafny . A co do kolekcji – kurczę , niezła !!! 🙂

  9. Po prostu – PERFECT 😉

  10. grzybowisko pisze:

    Oj, słuchało się kiedyś kaset, słuchało, miałam takiego „jamnika” do słuchania 🙂
    Do MTSKM nie mogłam się przyłączyć – czasu brakło – ale za rok, kto wie, kaset jeszcze w szufladzie leżą 🙂

  11. joan1te pisze:

    A mnie się najbardziej podoba to obok jamnika 🙂

  12. Ania pisze:

    Ja mam jeszcze 160 kaset, głównie z heavy metalem i hard rockiem. Niektóre mają po 20 lat. Nigdy ich nie wyrzucę. Więcej – KUPIĘ SOBIE MAGNETOFON! 😀

Skomentuj

