Spisek spraw wszelakich!

Posted: 13 sierpnia 2011 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi:

Padłem ofiarą spisku i dlatego od tygodnia nie piszę na blogu.

Sprawy osobiste dogadały się ze sprawami zawodowymi i dzielnie wspomagane przez obowiązki towarzyskie przypuściły zmasowany atak na mój czas wolny. Moje próby oporu są mizerne i aktualnie jestem w odwrocie. Muszę kończyć. Kątem oka widzę, że pancerny oddział obowiązków uzbrojony w odkurzacz przyczaił się na lewej flance w okolicach szafy. Na prawej flance przegrupowują się sprawy kuchenne dowodzone przez zieloną gąbkę i z wysokości zlewu atakują płynem do naczyń. Jestem otoczony!

Komentarze
  1. witaminkaa pisze:

    Bądź dzielny, zaczekamy:)

  2. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszystkie inne sposoby zostały już wyczerpane. Jeżeli jesteś przekonany – iż tak jest w istocie, niech cię zielona gąbka ma w swojej opiece.

  3. angiewitch pisze:

    Cholera, mnie tak atakują bez przerwy…strasznie agresywne ” sprawy wszelakie”
    :)))))

  4. Bea pisze:

    A może Komuś z „wyższego szczebla” podpadłeś? 😉

  5. kocikzielony pisze:

    Dobrze wiedzieć, że cisza nie jest wynikiem pogrążenia w rozpaczy i moralnym (pa)dole po-woodstockowym 😉

  6. Edgar pisze:

    Oho, skąd ja to znam….

  7. graforoman pisze:

    Ludzie poszukują spisków globalnych, kosmicznych i innych takich spektakularnych. A prawdziwe spiski czają się tuż obok. 😉

  8. R pisze:

    Walcz!! Nie daj się 😉

    • Bea pisze:

      ale przed walką najpierw spróbowałabym sabotażu…
      np. niedokładnie zmywała naczynia, stłukła ze dwie szklanki, „popsuła” odkurzacz (można wciągnąć jakąś skarpetkę, albo nawet koszulkę jak da radę)… itp., itd. 🙂

      • graforoman pisze:

        Nie mogę niszczyć wyposażenia mieszkania bo Żona dołączy do spisku. Wtedy nie miałbym najmniejszych szans. 😉

        • Bea pisze:

          a ja sobie myślę, że właśnie wtedy Ślubna zrozumiałaby, że co jak co, ale do „tego”, to Ty się nie nadajesz – z lekkim (ale znośnym) politowaniem pośmiałaby się z Twoich „dwóch lewych” i kazała Ci iść robić to, co umiesz najlepiej – pić browara i tworzyć grafomańskie wpisy 😉

          PS. jeśli kogokolwiek uraziłam, to nie było to zamierzone :

  9. pstro pisze:

    nie taki odkurzacz straszny jak go malują ! 😀

  10. Onibe pisze:

    powodzenia
    ale pamiętaj: kiedy wróg Cię okrąży, to przynajmniej Ci nie ucieknie 😉

  11. grzybowisko pisze:

    Współczuję, ale wierzę, że dałeś radę spiskom wszelakim! 😉

  12. joan1te pisze:

    Zielona gąbka w twojej dłoni na pewno świetnie wygląda. Powodzenia

  13. Anna pisze:

    Wybacz, że nie w temacie.
    Chcę tylko napomknąć, że masz nieprzeciętny talent pisarski.
    Domyślam się, że to dla Ciebie nie nowość, choć skromnie zwiesz się „grafomanem” 😉
    Pozdrawiam!

  14. zielarka pisze:

    Co do domowych obowiązków to trzeba się spiąć i machnąć, będzie z głowy prędko :p towarzyskie są najgorsze, naprawdę, mogłabym codziennie odkurzać czy coś tego typu gdybym mogła nie wypełniać obowiązków towarzysko-rodzinnych.

  15. violamalecka pisze:

    No i teraz będziesz miał spokój…
    do następnego spisku… 😉

    • graforoman pisze:

      Faktycznie. Powoli zaczynam zdobywać przewagę w wojnie o mój czas wolny. Umacniam przyczółki i przygotowuję się do frontalnego ataku na niedobitki armii spraw wszelakich. Na weekend przewiduję spektakularne zwycięstwo i jakiś obszerniejszy wpis na blogu. Jest nadzieja, przeciwnik traci morale i zaczyna się wycofywać. 🙂

  16. sarakuty pisze:

    Podziwiam zacięcie w walce o przetrwanie, jako że ja aktualnie nie jestem zdolna do wysiłku większego niż udanie się do toalety lub kuchni. Jednak gorąco kibicuję Ci z mojego legowiska! 😉

  17. georgeeliot pisze:

    Można się zabarykadować. Jako materiał do budowy nadają się garnki, patelnie, książki i płyty. A na sam koniec wirtualna zasłona dymna. 😉

Skomentuj

