Ciężki powrót z Przystanku Woodstock 2011

Posted: 7 sierpnia 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Jakoś wróciliśmy. Było świetnie. Mocna muzyka, zacna ekipa i bania od rana do nocy. Stała się rzecz straszna – zgubiłem torbę od aparatu fotograficznego. Kij z nią, to tylko torba, ale była w niej karta pamięci ze zdjęciami i filmami z całego pobytu na festiwalu. Jakieś tysiąc zdjęć szlag trafił. Mam doła, jak kopalnia odkrywkowa w Bełchatowie. Relacja wkrótce, jak tylko wygrzebię się z tego moralnego padołu.

Jedna z nielicznych ocalałych fotek. 😦

Komentarze
  1. witaminkaa pisze:

    Rozumiem dół straty zdjęć, jak raz „wysypał” mi się windows i starcilam mase zdjęć szybko nauczylam się robic partycje.
    Pozdrawiam po urlopie:)

  2. graforoman pisze:

    Przeglądanie zdjęć z Przystanku było naszym odwiecznym rytuałem po powrocie z Kostrzyna. Teraz tego zabrakło i mamy z żoną doła jak cholera. Za jakiś czas zaczną spływać fotki od znajomych z ekipy. To nam na pewno poprawi humor.

  3. angiewitch pisze:

    Przyślą, przyślą Wam fotki, głowa do góry! Ważne, że byliście tam :)))

  4. Szary Burek pisze:

    Jak mogłeś zgubić tak cenną rzecz jak karta pamięci ze zdjęciami, to jest niewybaczalne.

  5. Onibe pisze:

    potraktuj to jako zaproszenie na kolejny Woodstock – za rok może odnajdziesz kartę, a jak nie… to sobie odbijesz na nowych fotach 😉

  6. evacristina pisze:

    no można się wkur***wić…

  7. a co to jest Woodstock ?

  8. violamalecka pisze:

    Zgubić wspomnienia… niefajnie! Współczuję 😦

  9. R pisze:

    Ech… karta zgubiona, ale w twojej pamięci obrazy, dźwięki i przeżycia pozostały, a to jest najważniejsze 🙂

  10. Karol pisze:

    W ostatnią noc ci przyniosłem aparat do namiotu – też byś zgubił 😉 . Pytałem Wujka google żeby cię znaleźć i zapytać o fotki z wyprawy a tu taki wpis – nieszczęście. Skontaktuj się ze mną przez @ – jak Pająk mi prześle swoje to ci prześle 😉

  11. Krystiana pisze:

    – nie żałuj karty……będą nowe foty…
    😉

  12. grzybowisko pisze:

    WSPÓŁCZUJĘ!!!!! Ta strata do odrobienia dopiero za rok …. 😦
    Nie wiem, czy wiem co czujesz, miałam podobnie, jak zorientowałam się, że padł mi zewnętrzny dysk ze zdjęciami z ostatniego ponad roku (2008-2009) … 😦 😦 😦 Tylko, że ja mam jeszcze nadzieję na ich odzyskanie ….. małą nadzieję ….
    Qrcze, powinno być przy Woodstock biuro rzeczy znalezionych.

    • graforoman pisze:

      Było tam biuro rzeczy znalezionych. Pobiegliśmy tam z samego rana. Był kopiec plecaków, wiadro kluczy, pudło portfeli i inne takie ale mojej zguby ani widu ani słychu. 😦

      • grzybowisko pisze:

        Może JESZCZE nie było? Ech, nie będę Was, Ciebie i Twojej żony łudził złudnymi nadziejami, może dobrze, że zmasowane spiski Was zaatakowały, bo mogliście nie mieć czasu na myślenie o stracie 😦 Głowy do góry, ktoś się na pewno z Wami podzieli swoimi fotami/filami, a za rok kolejny Woodstock 🙂

        • grzybowisko pisze:

          Fajnie – zrobiłam się |mężczyzną” w moim komentarzu powyżej „nie będę Was, Ciebie i Twojej żony łudził” 😉 Chyba za wcześnie wstałam 😉
          Ale jak tylko wstałam do graforomana zaglądam, a to jest bardzo ok, no nie? 😉
          🙂

  13. grzybowisko pisze:

    Ech, jeszcze zapomniałam napisać, że ta załączona fotografia świetna jest 😛

  14. graforoman pisze:

    Siemanko Basiu – chłopie. 🙂

  15. georgeeliot pisze:

    Mimo tej przykrości, która Ci przytrafiła, nie przejmuj się. Strata Twoje własnej pamięci byłaby gorsza. Masz przecież te wszystkie ujęcia, które sfotografowałeś, przeżyte emocje i adrenalinę we własnych wspomnieniach. A najważniejsze, że dobrze się bawiłeś i naładowałeś akumulatory. 🙂

    W takich sytuacjach, jak ta, o której piszesz, warto pomyśleć, że mogło być gorzej.
    Każda strata czegoś uczy i dodaje życiowego doświadczenia, a to ostatnie nie zdobywa się, niestety, poprzez przyjemne rzeczy.

Skomentuj

