Woodstockowy szlag mnie trafia!

Posted: 4 sierpnia 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Szlag mnie trafia, że Przystanek Woodstock już się zaczął, a ja siedzę w domu i  dopiero się pakuję. Szlag mnie trafia, że nie mogę znaleźć transmisji na żywo. Zawsze była na Onecie, a w tym roku nic. Prognozy pogody na piątek i sobotę są niekorzystne, ma padać. Kalosze i sztormiaki już w bagażniku obok piwa i wody. Pierwszy dzień stracony, ale jeszcze dwa przede mną. Jest nadzieja.

Nawet ten powieszony słoń ze zdjęcia ma lepiej niż ja. (fotka z przystanku 2007)

Komentarze
  1. Onibe pisze:

    słoń ma dobrze, bo widok ma najlepszy 😉
    czyli warto się powiesić ;-D

  2. kocikzielony pisze:

    Te prognozy też mnie trochę martwią – miał być słoneczny weekend i co? I jajco!
    Moje kalosze też już przygotowane, choć potaplam się w błocie na OFFie 😉

  3. dariamielnik pisze:

    szlag mnie trafia, ze mnie nigdy nie było na tej imprezie 😦

  4. R pisze:

    ale jak będzie mokro to będzie ślizgawisko na błocku 😉

  5. Mokre koszulki sprzyjają integracji, więc niech leje.

  6. pstro pisze:

    natrzaskaj fotek i baw się dobrze!:)

Skomentuj

