WOODSTOCK 2011 – Gentelman & the evolution

Posted: 2 sierpnia 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Sobota, 6 sierpnia. Godz. 21.20.

GENTELMAN & THE EVOLUTION. Kolejny przedstawiciel niemieckiego reagge na tegorocznym Przystanku Woodstock. Ja to widzę jako przerwę na toi toia, tudzież na pożarcie czegoś i uzupełnienie zapasów browara na koncert PRODIGY. Ludziska wypompowane po serii mocnych koncertów Kontrust, Halloweeen i Airbourne muszą trochę odsapnąć i nabrać sił przed szaleństwami jaki zafunduje Prodigy. Posłuchajcie sami, przecież przy tym można usnąć!

Zawsze można się zdrzemnąć przy niemieckim reagge.

 

W kupie cieplej.

 

Komentarze
  1. chwilowa pisze:

    a ja się nie zgodzę. Gentleman to klasyka, piosenka którą „przytoczyłeś” nie jest moją ulubioną, ale pogrzeb w sieci i wyszukaj jego poprzednie albumy, piosenki sprzed 7-10 lat, np run away, empress, dem gone.. slyszales je kiedys? teraz nie brzmia może już tak, jak kiedyś. ale to kawał dobrej klimatycznej muzyki. bylam kiedys na jego koncercie we Wroclawiu i uwierz mi, ze nawet panowie z irokezami przybyli licznie i bardzo fajnie sie bujali.
    ale przeciez o gustach sie nie dyskutuje, podobno 🙂 o tych muzycznych tez..

    • graforoman pisze:

      Nie zgadzać się rzeczą ludzką rzeczą jest. Nie chciałem dokuczyć fanom reagge. Wydaje mi się, że koncert Gentelmana jest ukłonem organizatorów w stronę fanów Reagge, którego zawsze jest dużo na Przystankach Woodstock. Jednak taka radykalna zmiana nastroju pomiędzy Airbourne i Prodigy dla takich fanów mocnego uderzenia jak ja jest nieco zaskakująca, i o tym głównie traktuje powyższa notka. 🙂

Skomentuj

