WOODSTOCK 2011 – Black Jack

Posted: 20 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Piątek, 5 sierpnia. Godz. 15.55.

Namieszali na woodstockowej stronie i trzeba trochę poprzestawiać. Jako drugi w piątek wystąpi zespół Black Jack. Na razie nie wiele o nich wiadomo. Pochodzą z Krakowa i nie wydali jeszcze płyty. Podejrzewam, że sam Kris Novakovsky, perkusista z zespołu Black Jack  zostawił mi komentarz na blogu przy wpisie o Plateau. Kris odnalazł mojego bloga, więc ja odnajdę Krisa walącego w bębny na Przystanku Woodstock.

Tuba podesłana w komentarzu przez Krisa:

Muszę przyznać, że trafia do mnie muza Black Jacków, i to trafia bardzo.

Komentarze
  1. kris n. pisze:

    tak to byłem ja 😉
    pozdro no i do zobaczenia na woodstocku

  2. graforoman pisze:

    O żesz! A jednak. Jestem zaszczycony. Będę gdzieś tam się czaił wo okolicach sceny na Twoim koncercie. Pozdro. 🙂

  3. graforoman pisze:

    Jak bozia da, wrzucę kilka zdjęć Black Jacka na bloga. Znaczy się po Woodstocku. 🙂

  4. Anarriel pisze:

    Uu, teraz dopiero patrzę – Graforomanie, byłeś na Woodstocku? 😀

Skomentuj

