Piątek, 5 sierpnia. Godz. 17.50.

APTEKA. O Aptece usłyszałem, kiedy to jeszcze nastoletnim dziecięciem byłem. Przyjechał dr. Wycior z miasta i poczęstował mnie kasetą „Ujarane całe miasto”, na okładce było chyba „Urojone”, ale nieważne. Kiedy usłyszałem tytułowy utwór szczęka mi opadła i małżowiny naprężyły.

Potem w łapska me chciwe wpadła (legalnie zakupiona i w hologram zaopatrzona) kaseta „Menda”. To już było szaleństwo. Słuchałem na okrągło, aż szlag trafił kasetę. Producent nośnika nie przewidział tak intensywnej eksploatacji. Można powiedzieć, że zajechałem Mendę. 🙂

A to jeden z moich ulubionych kawałków z płyty „Menda”. Utwór „Jestem” ma krótki i optymistyczny tekst:

„Jestem, jestem i chodzę po ulicach
Jestem Jestem i chodzę po ulicach
Nie jestem zły
 
Jestem chory psychicznie
 
Chciałem się dzisiaj zabawić w mieście
Chciałem się dzisiaj zabawić w mieście
Nie wyszło mi
 
Jestem chory psychicznie”
 
 
 
 
 
Komentarze
  1. Edgar pisze:

    Apteka jest zajeb.sta! „Od Chuj.wa do Jeb.ewa popier.ala osobowy, a w nim siedzą same k.rwy rozebrane do połowy” -to był szał!

  2. Edgar pisze:

    Albo: „Byłeś wczoraj, byłeś dzisiaj, mówią też o Tobie Kasztan!!” -to chyba najbardziej punkowy kawałek Apteki 🙂

  3. dr.Wycior pisze:

    Boli mnie głowa, mam ogromnego kaca ale piszesz prawdę.

  4. Widmowy pisze:

    Mój ulubiony kawałek to ten o kowboju. Nie pojmuję dlaczego, ale puszczam go sobie nie z rzadka nawet. Che, che.

  5. graforoman pisze:

    Oj tak. Psychodeliczny Kowboj to też jeden z moich ulubionych. 🙂

Skomentuj

