WOODSTOCK 2011 – Piotr Bukartyk.

Posted: 19 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Piątek, 5 sierpnia. Godz. 16.50.

W piątek trzecim wykonawcą na dużej scenie będzie Piotr Bukartyk.

Po raz pierwszy usłyszałem o nim gdy w radiowej Trójce pojawił się utwór „Prawo do orgazmu” 

Potem wychwytywałem sumiennie uchem wszystko co pojawiało się w eterze. Wychwytywałem i rejestrowałem skrzętnie w dyńce wybitne teksty Piotra. Ten o kobietach to mój ulubiony. Posłuchajcie kawałka „Kobiety jak te kwiaty”

Nie porwę się na napisanie czegoś mądrego o twórczości Piotra Bukartyka, więc zacytuję fragment z opisu na stronie wosp.org.pl.

„Autor i kompozytor piosenek. Konferansjer. Radiowiec. Artysta kabaretowy. Krytycy i dziennikarze muzyczni na próżno próbują go nazwać, przezwać, porównać i okrzyknąć. Bukartyk był już „poetą rocka” i „elektrycznym bardem”, co tylko szczątkowo i nad wyraz nieudolnie oddaje jego fenomen. Na polskiej scenie muzycznej Bukartyk jest bowiem zjawiskiem bezprecedensowym. Wygrał niemal wszystkie przeglądy i festiwale, w których nagradza się przymioty tekstu piosenki.”

Na koniec jeszcze jeden genialny kawałek „Niestety trzeba mieć ambicję”

Komentarze
  1. maskana pisze:

    Piotr jest tak nieszablonowy, że nie da się przejść obok niego bez emocji. No nie da się. Kropka
    Będąc zakochaną po kokardy jestem jego największa fanką (nie tylko gabarytowo;))
    Zazdroszczę Ci tego piątku okrutnie…:)

  2. nie znałem, ale spodobał mi się… fajna muza
    przy odrobinie wolnego czasu muszę przejrzeć pozostałe woodstockwpisy…

  3. graforoman pisze:

    Muza dobra, ale teksty genialne. Zazdroszczę Bukartykowi talentu. 😦

Skomentuj

