WOODSTOCK 2011 – H-Blockx

Posted: 17 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Czwartek, 4 sierpnia 2011r. Godz 00,05.

Zanim cokolwiek napiszę o H-Blockx popatrzcie na To:

H-Blockx rozniesie XVII Przystanek Woodstock. Grają tak energetyczną muzę, że gdy tylko w festiwalowej przestrzeni zawisną pierwsze dźwięki „Move” kto żyw i cały ruszy pędem pod dużą scenę. Namioty opustoszeją, Toitoje odetchną, Kotlety w budach z żarciem ostygną a przez bezludną wioskę piwną wiatr będzie przetaczał bezpańskie puszki po Carlsbergu. Pół miliona zakurzonych rock’n’rollowych organizmów stłoczy się na koncercie H-Blockx. Będzie browar, pot, łzy i szaleństwo. Jak to Owsiak mawia – „oj będzie się działo”.

Teraz trochę spokojniejszy kawałek:

Komentarze
  1. Mary pisze:

    Chciałabym tam być…

  2. charmee00 pisze:

    Zdecydowanie wolałabym Jarocin, niż Woodstock. Sentyment mam. Albo Węgorzewo. Blisko mam. Na przeszkodzie stoi praca i kilka innych przeszkód też. Tak, wiem, chcieć to podobno móc. Widocznie nie dość mocno chcę, albo niezbyt mogę. Zapętliłam się? Jak zwykle, więc nie szkodzi.

    • graforoman pisze:

      Ja mam całkiem blisko do Kostrzyna. Woodstock to jest inna skala niż Jarocin, czy Węgorzewo. Tam przyjeżdża kilkadziesiąt tysięcy ludzi, na Woodstock kilkaset tysięcy. W tym roku Prodigy przyciągnie pewnie ponad pół miliona organizmów. 🙂

  3. R pisze:

    Bardzo lubię tą grupę 🙂

  4. Bea pisze:

    Pierwszy raz o nich usłyszałam bodajże w 95 w kontekście Risin’ High, gdy na MTV puścili jeszcze Move, to tak długo wierciłam dziurę w brzuchu, aż nie dostałam pełnej płyty…
    Do dziś, gdy słyszę jakieś ich wykonanie czuję się jakbym była lekko na haju i do tego łezka w oku zabłyśnie…
    Ja raczej nie jestem z Woodstockowych, ale wielkie dzięki za „powrót do przeszłości” 🙂

Skomentuj

