WOODSTOCK 2011 – Heaven Shall Burn

Posted: 14 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , , ,

Czwartek, 4 sierpnia 2011r. Godz. 21.25

HEAVEN SHALL BURN (niebo powinno spłonąć), to kolejna niemiecka kapela na XVII Przystanku Woodstock. Na stronie wosp.org.pl napisali, że HSB gra „metalcore/melodyjny death metal”. Widać pojęcie melodyjności jest względne, ja tam za cholerę nie dosłuchałem się melodyjności. Melodii nie ma za wiele, ale jest to co Graforomany lubią najbardziej – czyli dynamiczne ciężkie granie. Grupa wyśpiewuje teksty zaangażowane politycznie, ale nie ma się co matrwić – chrapliwy głos wokalisty skutecznie uniemożliwia zrozumienie czegokolwiek na żywo. Wyczytałem, że wszyscy członkowie grupy są weganami. Po obejrzeniu kilku teledysków jakoś nie chce mi się wierzyć, że jadą tylko ma marchewkach i kotlecikach sojowych. Sprawiają raczej wrażenie, jakby pożerali garściami świeże surowe mięsiwo i zapijali je spirytusem. Heaven Shall Burn raczej na pewno przyciągnie napełniony chmielem organizm Graforomana pod dużą scenę!

A tutaj z napisami (prawie karaoke) 😉

Komentarze
  1. R pisze:

    Faktycznie melodyjny metal, taki gardłowy 🙂

  2. Wafel pisze:

    Niewiem kto pisał ten opis ale widze że niewielkie pojęcie ma o muzyce tego typu 😉 melodii jest w tej kapeli bardzo dużo i jest bardzo widoczna, wokal skrzeczący jest jak najbardziej mile widziany w tym typie muzyki. A co do żarcia to w warzywach, owocach i właśnie kotlecikach sojowych i tym podobnym żarciu tkwi siła i zdrowie 😛 Heaven Shall Burn !! Jea !!

    • graforoman pisze:

      Matko jedyna, ale zostałem pojechany, i chyba źle zrozumiany. Straszliwie podoba mi się HSB i to są jak najbardziej moje klimaty. Ilość melodii w utworze zależy od tego kto słucha. Moi rodzice pewnie więcej melodii usłyszeliby w odgłosach starej maszynki do mielenia mięsa, ja w muzyce HSB słyszę samą melodię. 🙂

  3. Wafel pisze:

    Niewiem co tam do niezrozumienia jest 😉 spoko ja też jestem fanem HSB. Nie chciałem nikogo pojechać men, tylko naprostować pare spraw. HSB fak jea
    !!!

Skomentuj

