POKÓJ Z WIDOKIEM

Posted: 10 lipca 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy
Tagi: ,

Firma wysłała mnie i jeszcze dwóch kolegów z pracy na jednodniowe szkolenie do stolicy. Nie chciało nam się okrutnie, ale cóż jak trza to trza. Po wesołej podróży pociągiem godzinę przed północą dotarliśmy do hotelu. Koledzy zainstalowali się w pokoju dwuosobowym, a ja jako jednostka chrapiąca dostałem klucz do pokoju jednoosobowego. Wchodzę, pokoik niewielki i całkiem przytulny. Telewizor, klimatyzator, łazienka, czyli standard. Jednak czegoś brakuje. Fuck! Nie ma okna! Rzuciłem plecak na podłogę i pobiegłem do kolegów w pokoju obok podzielić się swoim nieszczęściem. U  nich też szału nie było, maluteńkie okno pod sufitem. Jak ja im zazdrościłem tej małej namiastki okna. Małe, bo małe – ale jest! Dopiero rano miało się okazać jak mroczną tajemnicę kryje ten mały obiekt mojej zazdrości.

Obudził mnie telefon. Szok, gdzie ja jestem? Ciemno jak w dupie. Kojarzę, że jest lipiec, patrzę na telefon – ósma rano, więc powinno być widno. Po chwili przypominam sobie, że śpię w bunkrze bez okna. Wstaję, opędzam się w łazience i idę do pokoju kumpli, żeby razem zejść na śniadanie. Wchodzę, a tam radocha. Mimo, że mieli okno to też zaskoczyła ich ciemna pobudka, jakieś tam nikłe światełko dochodziło z za okna, ale nie byli przygotowani na widok jaki ujrzą za oknem. Wspinam się na palce, bo okienko pod sufitem, patrzę a tam:

Okazało się, że mieliśmy zarezerwowane pokoje tzw. ekonomiczne bez dostępu do okna. Nie było tak źle, tylko jedna noc i dużo radochy ta „ekonomiczność” nam dała.

 

 

Komentarze
  1. lol, niezłe jajca… a to pomieszczenie za oknem to pewnie scenografia do kolejnego Obcego 😉

  2. monikana pisze:

    Pokój ekonomiczny bez dostępu do okna, to się nazywa – szafa 🙂

  3. R pisze:

    Ale się uśmiałem, szczerze to myślałem że takie historie są wyłącznie w opowiastkach z dalekiej Azji 🙂

  4. Hebius pisze:

    Aż dziw, że tyle miejsca za oknem się marnuje niewykorzystane. Możnaby chyba z tego wykroić kilka pokoi ekonomicznych.

  5. Bogusia pisze:

    ciekawy ten hotel.. firma się postarała i stanęła na głowie co widać 😉

  6. kocikzielony pisze:

    I pomyśleć, że kiedyś trzeba było pytać o to, czy w pokoju jest łazienka…teraz będę też pytała czy jest dostęp do okna 😀

  7. angiewitch pisze:

    To mnie ubawiłeś Grafo(inspi) romanie !
    Chyba znów mnie natchnąłeś 😉
    🙂

  8. evacristina pisze:

    normalnie nie wierzę!!! 😉

  9. violamalecka pisze:

    Kiedyś miałam podobny nocleg, na jakimś zlocie harcerskim.
    Spaliśmy w kontenerze ciężarówki, też bez okien.
    Na dodatek było zimno jak diabli, więc tuliliśmy się wszyscy
    do siebie, nie bacząc czy to facet, czy kobieta, wróg czy przyjaciel.
    Byle ciepło było. To była koszmarna noc… poranek jeszcze gorszy 😦
    ale żeby w hotelu tak…?

  10. entropka pisze:

    Widok pierwsza klasa 😉

  11. georgeeliot pisze:

    mieliśmy zarezerwowane pokoje tzw. ekonomiczne bez dostępu do okna. Nie było tak źle

    No cichego serca normalnie jesteś! :))

    Do samego końca byłam pewna, że za oknem kolegów odkryje się widok na ścianę w odległości ok. 1m. Ale to, co zobaczyłam, przerosło moją wyobraźnię.
    Stolica uszy, szkoli, temperuje.

  12. Alice pisze:

    Jak zobaczyłam tytuł postu pomyślałam, że zanosi się na jakiś komentarz do filmu pewnego … a tu taki szok i jaki uśmiech na ustach:D Pokój ekonomiczny… niezłe. Oby firma nie przepłaciła:D

Skomentuj

