WOODSTOCK 2011 – Chilli

Posted: 5 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki, WOODSTOCK
Tagi: , ,

Czwartek, 4 sierpnia. Godz. 16.10.

Lipiec na blogu Graforomana będzie zdominowany przez muzykę. W ramach przygotowań do Przystanku Woodstock biorę po kolei na warsztat wszystkich, którzy wystąpią na dużej scenie. Festiwal otworzy w czwartek 4 sierpnia grupa Plateau (przebąknąłem o tym obszerniej w poprzedniej notce). Zaraz po nich wystąpi ostatnia wyłoniona w eliminacjach opolska kapela CHILLI. Do Opola mam trochę kilometrów i nie słyszałem o nich wcześniej. Stronę internetową mają prawie nieaktywną, trzeba więc było ratować się Googlami i Wikipedią, aby czegoś się o nich dowiedzieć. Wyczytałem nawet że muzykowali z Michałem Urbaniakiem i grali support przed Lenny Kravitzem, czyli niekiepsko. Nagrali kilka teledysków, dzięki temu można ich posłuchać i obejrzeć na You Tube. Popatrzyłem, posłuchałem i nóżka tupała, a jak moja nóżka tupie to znaczy że dobre. Mam nadzieję, że zdążę dojechać na koncert, a to nie takie pewne.

Im więcej słucham Chilli, tym bardziej mi się podoba

Woodstock 2010 - widok z Akademii Sztuk Przepięknych.

Komentarze
  1. violamalecka pisze:

    Dlaczego masz nie zdążyć..?

Skomentuj

