WOODSTOCK 2011 – Plateau – Projekt Grechuta.

Posted: 3 lipca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, Inne dobre dźwięki
Tagi: , , ,

XVII Przystanek Woodstock już za miesiąc. Największymi gwiazdami festiwalu będą PRODIGY i H-BLOCKX, ale zagrają także inni. Trzeba zatem zaznajomić się z dźwiękami, które moje małżowiny będą przyjmowały przez trzy festiwalowe dni. Na stronie WOSP.ORG.PL jest już dostępny rozkład jazy:

Harmonogram koncertów XVII Przystanek WoodstockCZWARTEK, 4 sierpnia 2011 r.

PIĄTEK, 5 sierpnia 2011 r.

  • Luxtorpeda – laureat Eliminacji
  • Piotr Bukartyk
  • Apteka
  • Jahcoustix
  • Kontrust
  • Helloween
  • Riverside
  • Projekt Republika
  • Dog Eat Dog

SOBOTA, 6 sierpnia 2011 r.

Zaczynamy od początku. Festiwal otwiera Plateau „Projekt Grechuta”, czyli nowe aranżacje piosenek Marka Grechuty wyprodukowane przez Wojciecha Waglewskiego. Podsłuchałem co nie co na Jutubach i podoba mi się, nóżka tupie przy Grechucie. Na żywo to będzie dopiero szaleństwo. A oto próbka:

Nasza miejscówka na Przystanku Woodstock 2009. Przy odrobinie wysiłku można dostrzec niewielki organizm Graforomana.

Na koniec wielki Dzięx dla Alternatywnych za inspiracje. 🙂

Komentarze
  1. pstro pisze:

    Plateau kojarzy mi się z tym utworem bezapelacyjnie, ale ogólnie jest bardzo klimatyczny nie?

    4 sierpnia? kurde, urlopu nie mam /westchnięcie/

  2. R pisze:

    Uwielbiam nocie muzyczne 🙂

  3. raplo pisze:

    Niezła impreza się szykuje 🙂 Może się wybiorę 😛
    P.s Zapraszam do siebie 🙂

  4. mmrr pisze:

    Miło zostałem zaskoczony tymi utworami w wykonaniu Plateau… podoba mi się 🙂

  5. Szary Burek pisze:

    Jestem ciekaw czy uda mi się wyrwać w tym roku na Woodstock 🙂

  6. evacristina pisze:

    Dog Eat Dog? Oni jeszcze żyją? ;)))

  7. angiewitch pisze:

    Grechuta…dla mnie niezmiennie w ” Odkąd jesteś”

    : )))))

  8. maskana pisze:

    Najbardziej zazdroszczę Ci Bukartyka. Zakochana w nim jestem po kokardy:)
    Ech…

  9. grzybowisko pisze:

    Ho, ho, ho, się działo i będzie się działo, no, no, będziem pobserwować i słuchać, bo osobiście tam nie będziem, ale za to tu się posłucha 🙂 😉 🙂

  10. […] wpisy WOODSTOCK 2011 – Piotr Bukartyk.WOODSTOCK 2011 – H-BlockxWOODSTOCK 2011 – Plateau – Projekt Grechuta.WOODSTOCK – klimatyzacja i wejście do NarniPOKÓJ Z WIDOKIEMWOODSTOCK 2011 – LuxtorpedaHIGIENICZNY […]

Skomentuj

