Ku chwale Trójki

Posted: 12 czerwca 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, Inne dobre dźwięki
Tagi: ,

102,3 to tytuł wpisu na blogu Edgara (współautora „Lashcore Story”). Idąc za chwalebnym przykładem Edgara postanowiłem nie być gorszy. Też chcę wychwalić Trójkę po niebiosa!!! Trójka to jedyna w swoim rodzaju stacja zachwycająca profesjonalizmem redaktorów i muzyką. Wpis Edgara zainspirował mnie do zamieszczenia kilku utworów, które praktycznie nie istniały w komercyjnych stacjach typu „radio bZdET„. Trójka nadawała je w swoim czasie regularnie! Dzieła dopełniła moja niezrównana Żona, która odkopała dzisiaj w przepastnych czeluściach YouTuba „Disko Partizani”. Nie powinienem się przyznawać, ale kocham ten kawałek!!!

Następny był My, Myself and I, znany z programu „Mam Talent”, jednak słuchacze Trójki zachwycali się „Takadum” od kilku lat.

Kulturka i „Miłość nad morzem” zachwycili mnie wokalem i tekstem

Na koniec perełka. Nietypowy utwór z repertuaru Massive Attack „Live with me”. Mimo, że rzuca na kolana, to próżno go było szukać w komercyjnych stacjach!

KU CHWALE TRÓJKI!

Komentarze
  1. angiewitch pisze:

    Massive tutaj faktycznie rzuca na kolana……
    Doskonałe!

  2. johnylemon pisze:

    Stacje komercyjne niestety mają to do siebie, że promują to, co niby jest „fajne” i „cool”. bZdetki nie znoszę, zrobiła się z tego stacja paskudna.
    Już mówiłem, ze ja słucham lokalnego Radia Bielsko, które mimo że przez dzień puszcza właśnie popularny chłam, wieczorkami w Muzycznych Marzeniach, grają to co słuchacze lubią najbardziej. Na przykład Robert Rozmus – Mówili na nią słońce 🙂

  3. anika pisze:

    Trójka to jest to! 🙂

  4. pstro pisze:

    Kulturka należy do moich ulubionych odkąd w uszy wpadł mi utwór „Telefon z kulturką”

  5. charmee00 pisze:

    Ale tu kultura przecież jest. Świadczy o tym nasz wspaniały Dom Kultury /lalalala/

  6. a casu ad casum pisze:

    Nie wstydźmy się tego.. Ja też kocham Disko Partizani! 😀

  7. grzybowisko pisze:

    Ku chwale Trójki, popieram :-))) i słucham :-)))

  8. graforoman pisze:

    Tak podejrzewałem, że Grzybowisko trójkowe jest. 🙂

  9. Szary Burek pisze:

    My, Myself and I, świetny kawałek.

  10. kocikzielony pisze:

    Można powiedzieć, że Kocik wychowany został na Trójce i Niedźwiedziowej liście 🙂

  11. evacristina pisze:

    o Stary, uwielbiam disko partizani jak i polecam przy okazji inny kawałek shantela disko boy:

  12. […] Graforomana. A propos „tego typu kawałków” (czyli takich chociażby jak „disko partizani” – Shantela)  – w sam raz na […]

  13. graforoman pisze:

    Po co to youtube z nawiasem przed adresem? Kpoiujesz adres z paska na youtube i wklejasz w komentarz.

  14. graforoman pisze:

    No i udało się. Kopiuj – wklej z paska adresu. 🙂

  15. evacristina pisze:

    że niby tak?

    to też był hit z ostatniej imprezy urodzinowej nota bene, i podoba mi się – trochę się wstydzę a troszkę nie 😉

  16. evacristina pisze:

    hmmm, to ja szukałam zawsze udostępnij i umieść, ech głupol 😉 teraz to już wszystko da się zrobić laikowi – a ja głupia myślałam że nadal trzeba html’a wstawiać 😉

  17. evacristina pisze:

    tak czy owak oglądając ten teledysk dochodzę do wniosku, że już stara jestem 😉

  18. Edgar pisze:

    Romek, przez ten post statystyki odwiedzin mojego skromnego bloga wprost oszalały 🙂
    Dzięki, stary!

Skomentuj

