YMADŁO – Romek chce grać metal.

Posted: 22 Maj 2011 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, Inne dobre dźwięki
Tagi: ,

Co tu kryć. Ta piosenka mogła by być o mnie.

Romek chce grać metal, naśladować Sepulturę
Romek chce grać metal, chlać jabola nosić skórę
śpiewać o szatanie i o wojnie
i o tym, że to wszystko kiedyś i tak pierdolnie
zarabiać kasę na koncertowej trasie,
a nie u wujka Leonarda w warsztacie.
 
Jeszcze jedna genialna piosenka GRÓPY YMADŁO
 
Pokochaj mnie Balbinko
Zrobię dla Ciebie wszystko
Dokonam włamania do banku
kupię Ci to i tamto
Pokochaj mnie Balbinko
zrobię dla Ciebie wszystko
zostanę nawet prezydentem
w wolne poniedziałki piwo za darmo będzie
 
Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda Graforoman, to Graforoman wygląda TAK!
Komentarze
  1. graforoman pisze:

    Szczególnej uwadze polecam drobny link na końcu wpisu. Radochi po pachi. 🙂

  2. sarakuty pisze:

    Haha, cieszę się, że coś u mnie mogło rozbawić, bo raczej ponuro piszę, ale najwyraźniej taki człowiek jak Ty wszędzie znajdzie coś dla siebie, coś do śmiechu. I dobrze, trzeba równoważyć smuty takich jak ja 😉

  3. Asenata pisze:

    Jak Romek chce grać
    to niech gra.
    Tylko zawczasu proszę mnie uprzedzić coś sobie w uszy włożę
    bo szczerze przyznam przy takiej muzyce to ja długo nie wytrzymam

  4. onufry69 pisze:

    hehehehe, dobre. Tak na marginesie, Sepultura rulez….stare czasy.

  5. grzybowisko pisze:

    Ja podobnie jak Asenata przy takiej muzyce to długo nie wytrzymam, ale z końcowego linku fakt – radochi po pachi 😉 :-)))))))))

    I jeszcze jedno, wolne poniedziałki??? Ja chcę, bardzo chcę! :-))))) zostań prezydentem :-)))))

  6. hehe, porcja hapinesu jak trzeba 😉

  7. kocikzielony pisze:

    😀 a tam wolne poniedziałki (choć jutro pewnie pożałuję)…śpiewaj o szatanie i o wojnie 😉 brzmi bardzo obiecująco i zapowiada kawałek soczystej twórczości 😉

  8. Szary Burek pisze:

    Nieźle chłopaki grają i teksty też niczego sobie 🙂 Chyba zostałem fanem Ymadła 😀

  9. monikana pisze:

    Mój mąż ma na imię Romek, ale na szczęście nie ma ciągot do takiej muzyki :)) Chociaż swego czasu grał na trąbce na… pogrzebach 🙂

  10. witaminkaa pisze:

    Teksty super!:D
    Co do reszty to nie wiem;] (internet mobilny)

  11. Bogusia pisze:

    deko za głośna ale zjadliwa 🙂

  12. Szary Burek pisze:

    Roman, wygrzebałem w necie. Special for you. Zupa Romana. To jest naprawdę hit nad hitami 😀 http://www.tekstowo.pl/piosenka,big_dance,zupa_romana.html

  13. eulalia87 pisze:

    jak byłam metalem, sto lat temu, to nigdy nie piłam jabola.. zresztą piłam go tylko raz w życiu, w parku nas stawem 😉

  14. mirka.d pisze:

    On chyba ma rację z tym pier…..ciem 🙂

  15. varriora pisze:

    🙂

  16. Miye pisze:

    „wolne poniedziałki” ja też będę głosowała! Ogólnie to przyjemny post, nie ma to jak odrobina śmiechu o 2 nad ranem!

  17. Wojtek D. kolega ze szkoły pisze:

    Romku,
    widzę, że talent pisarski to masz całkiem spory. Może byś spróbował napisać jakiś tekst punkowy? Ostatnio nastąpiła reaktywacja grupy instrumentalnej, w której biorę udział i brakuje nam tekściarza. Nasz basista został bez kobity w pewną środę i powstał pomysł na tekst: Odeszłaś w środę. Dasz radę?
    Wojtek – kolega ze szkoły

  18. Bogusia pisze:

    Ymadło spox – i do tańca i różańca 🙂

  19. Piotrek pisze:

    Dobre teksty, otoczka instrumentalna i wyobraźnia muzyczna, to się ceni 😉
    Spox nuta ;D

    Samemu się kiedyś grało w zespole w którym coverowało się utwór a pierwszy wers zaczynał się:
    Wyjebana zajebana polka cwana kurwa twoja mac…

  20. marek pisze:

    zapraszam na koncert gropy 25 06 do kontrasty w szczecinie

Skomentuj

