Grosz kurwa w karty? Grom!

Posted: 15 Maj 2011 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi:

No dobra Bobaski. Koniec móżdżenia, kminienia, dumania i innych takich. Rozwiązanie rebusu w tytule posta. Głupi ten rebus jak cholera, jednak dla tych co go wcześniej nie znali rozwiązanie jest zaskakujące. Ogłaszam zatem wyniki:

Miejsce pierwsze i trzydziestominutową przychylność otrzymuje niejaki (tudzież niejaka) q3tr. Transmisja ukierunkowanego sygnału przychylności rozpocznie się dzisiaj o godz. 20,00.

Miejsce drugie i dwudziestominutową przychylność otrzymuje Marek. Transmisja ukierunkowanego sygnału przychylności rozpocznie się dzisiaj o godz. 20,30.

Miejsce trzecie i dziesięciominutową przychylność otrzymuje Pstro. Transmisja ukierunkowanego sygnału przychylności rozpocznie się dzisiaj o godz. 20,50.

Miejsce czwarte i jednorazowy impuls zmasowanej przychylności otrzymuje georgeeliot. Impulsem przywalę znienacka.

Pozostałe propozycje rozwiązania rebusu:

Witaminka napisała: „Tanie światło w talii? Prąd!”

Grzybowisko napisało: „Tania dziwka w talii szuka faceta.”

Kwadracyk napisał: „Grosz kurwa w karty, czy pierdolisz?”

Mirka napisała: „Cienka dziwka w talii, bo grosz to cienki pieniądz.”

Na koniec wyróżnienie Fair Play dla Grzybowiska za dobrowolne przyznanie do nielegalnej współpracy z dr. Google. W nagrodę, albo i za karę piosenka. Kij, że noworoczna, ale jedyna w swoim rodzaju.

Komentarze
  1. bogusia pisze:

    Grommmm..w tysiaka i remika 🙂

  2. mirka.d pisze:

    E tam Romcio, to nie było moje rozwiązanie, tylko wyjaśnienienie co do grosza ale niech Ci będzie, poproszę o chociaż minutę przychylności 🙂

  3. kocikzielony pisze:

    hahahahahahahahaha…to ja tyle chciałam dodać 😉

  4. pstro pisze:

    20.50? matuchno jedyna! gdzie moje papiloty! 😛

  5. pstro pisze:

    to inna wersja! zapomnialam, że nie ma nawiasów i mi wcięlo 😀

  6. pstro pisze:

    Onufrzak mi podesłał linka, zatem pięć minut dla niego :>

    a ja, no cóż…

    http://mia85.wrzuta.pl/audio/1znVF9jKmX5/jestem_zwyciezca

  7. graforoman pisze:

    Sprawiłem odrobinę radochi.

  8. pstro pisze:

    co prawda wysłał mi za późno i szlag jasny trafił 20 minut, no ale obiecałam, że się podzielę minutami 😀

  9. graforoman pisze:

    Onufry odwalił robotę, a tylko pięć minut mu dopalasz. Chciwe Pstro.

  10. pstro pisze:

    odpalilabym 15 z 30stu gdyby mnie szybciej poinformował 😛

  11. graforoman pisze:

    Ma to trochę sensu. 😉

  12. pstro pisze:

    bo ja z sensem piszę, czasem, czasem częściej 😉 a co my przez te 10 minut będziemy robić? tak pytam 😀

  13. graforoman pisze:

    A bo ja wiem. Ja będę transmitował.

  14. onufry69 pisze:

    chytra jest jak cholera ta Pstro, musiałem się szarpać o te 20 minet, tfu! Minut. 😛

  15. pstro pisze:

    za chytrą pstro, to Ty możesz tyle odpokutować Onufrzak 😛

  16. pstro pisze:

    Graf znaczy że co? mam odpalać kamerkę? w zasadzie u nas na magazynie w tesco, kamery śmigają 24 na h

  17. pstro pisze:

    merytorycznie jeszcze…a q2tr to ON? bo Marek to samo przez się… i ja jak ten rodzynek, i nie żeby taka pomarszczona 😛

  18. onufry69 pisze:

    a uczesz się Pstruśka do tej kamerki. 😛

  19. pstro pisze:

    Onufrzak no ba! nawet waciak zmienię na ten z różowymi dodatkami 😛

  20. onufry69 pisze:

    Grafoman to dokładnie jak w tym filmie „Przypadkowy bohater”.

  21. onufry69 pisze:

    Pstruśka cho no mi tu….a dla kogo Ty się będziesz tak stroić? 😛

  22. pstro pisze:

    ja mam całe 10 minut tete a tete z Grafo, a co? /przybranie postawy bojowej/ 😛

  23. onufry69 pisze:

    postawę bojową, to Ty zawsze masz, ze względu na atrybuty. 😛

  24. pstro pisze:

    dobrze zagadam z Onufrzakiem, to mi te 5 minut w prezencie da 😀

  25. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a skąd ta pewność? :>:D

  26. pstro pisze:

    a tak SE palŁam :P..kurde grafo ma tylu komentatorów a trafilismy na moment kiedy wszyscy odpoczywają przy TV po niedzielnym obiedzie…a to peszek

  27. graforoman pisze:

    Grafo ewakuuje się od kompa. Nie samym laptopem człek żyje.
    Trzymta się gaduły. 😉

  28. onufry69 pisze:

    ja jestem, heloł 😛

  29. pstro pisze:

    się pochwalił między wierszami, normalnie wyczaił moment, zupełnie jak Ty kiedy wspominasz, że masz siwka i pola pod lasem jak się jakaś pannica pokaże 😛

  30. johnylemon pisze:

    Zadbałeś o szare komórki, ekstra, ale powiedz gdzieś Ty do jasnej anielki wyszarpał tę dziką piosenkę xD

  31. grzybowisko pisze:

    Piosenka jest boska, dzięki! :-)))))
    Refren już śpiewam z nimi na głosy :-)))

  32. grzybowisko pisze:

    Jedni mają swój czas przychylności Grafo, a ja mam cudną pioseneczkę, wciąż sobie ją gram ;-)))
    Kto chce niech słucha, też :-)))

  33. grzybowisko pisze:

    a jak tam transmisje przychylności? bez zakłóceń? 🙂

  34. pstro pisze:

    ejże!! ja nie odebrałam nagrody!

  35. pstro pisze:

    graf, ni wiem czy zauważyłeś, ale ja jestem uważna i bystra 😀

  36. cosiek pisze:

    Hahaha nice 😀

  37. melaroza pisze:

    Dobre! Gratulancje!

  38. georgeeliot pisze:

    No proszę, za jeden GROSZ (itd!) jednorazowy impuls. Warto groć, oj warto! 😉

Skomentuj

