REBUS, że boki zrywać!

Posted: 14 maja 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy
Tagi: ,

Przedstawiam Wam drodzy czytelnicy REBUS, który niewielu odgadło. Tak bardzo niewielu, że chyba nawet nikt. Tak bardzo nikt, że chyba nawet ja go nie odgadłem – a bystrzacha jestem że Ho Ho!

Móżdżczta, knujta, dumajta i wysilajta szare komóry. Rozwiązanie niebawem. Nagrodą dla zwycięzcy będzie trzydziestominutowa przychylność Graforomana!

Odpowiedzi wysyłajta na adres:

roman.chlor@gmail.com
Komentarze
  1. johnylemon pisze:

    tania dziwka w talii, no i tu nie wiem czego. Już niedługo na wpadnę 🙂

  2. grzybowisko pisze:

    Chyba nie mam szans na przychylność Graforomana ;-( 😉 :-)))
    Ale móżdżę dalej 😉

  3. grzybowisko pisze:

    Ale jesli zgadłam to jest to po części zasluga Johny’ego, bo ja tylko rozwinęłam jego pomysł, może dam mu jeszcze szansę? 😉

  4. Asenata pisze:

    Jeshu
    z myślenia to się już mózg mój przegrzał
    i jak na razie NIC !!!!

  5. q3tr pisze:

    Grosz, kurwa w karty? Grom!

  6. graforoman pisze:

    Nikt nie chwali kunsztownego rysunku. Jestem zdruzgotany. 😦

  7. grzybowisko pisze:

    Ależ rysunek jest kunsztowny, oh, yes 🙂

  8. mirka.d pisze:

    Ja mam dwie zagadki, rebus rebusem którego którego jeszcze rozgryzam ale nie wiem co to ta trzydziestominutowa przychylność oznacza, i nad tym bardziej się skupiłam niż na rebusie 🙂

  9. mirka.d pisze:

    miało być że jeszcze nie rozgryzłam rebusu 🙂 ale może coś wydumam zanim mnie nie uprzedzą 🙂

  10. mirka.d pisze:

    Ja bym powiedziała że cienka dziwka w talii, bo grosz to cienki pieniądz ale co te trzy znaki oznaczają jeszcze nie wiem 🙂 hihi

  11. graforoman pisze:

    Podpowiedź pierwsza. Rozwiązaniem rebusu jest pytanie i odpowiedź.

    PRZYPOMINAM. Odpowiedzi wysyłamy na adres roman.chlor@gmail.com – jeszcze ktoś odgadnie. I co wtedy?

  12. grzybowisko pisze:

    Wtedy będziesz musiał na pół godzinki skierować na niego, zamiast na siebie, swą przychylnośc 😉

  13. kocikzielony pisze:

    Trochę off-topem zapodając – czy dziś jest jakiś międzynarodowy dzień zagadek? 😉
    Wracając do tematu – przyłączam się do grupy móżdżących (i chwalących grafikę 😉 )

  14. marek pisze:

    Romuś może zgadnołem. 🙂

  15. grzybowisko pisze:

    Nawet jak nie jest (ten międzynarodowy dzień 😉 ) to możemy go tu ustanowić 🙂

  16. Kwadra©yk pisze:

    Grosz kurwa w karty czy pierdolisz? – jakos tak? 🙂

  17. pstro pisze:

    Tania w sercu? (że niby Ukrainka) Masakra! 😀 jest nagroda pocieszenia? 😀

  18. pstro pisze:

    Grosz kurwa w karty? Grom kurwa grom! /wersja dla dorosłych/ 😛

  19. pstro pisze:

    kurde!! nie doczytałam, że na emaila! /w bek/ 😛

  20. georgeeliot pisze:

    Grosz k…obito lekkich obyczajów w karty? Grom! 😀

  21. georgeeliot pisze:

    Ło ty pieronie! 🙂

  22. Szary Burek pisze:

    Jestem ciekaw rozwiązania. ciekawi mnie najbardziej końcówka rebusu. Tak nawiasem mówiąc lala cycki ma wypasione 😉

  23. qewwad pisze:

    ciekawi mnie to, kto dał pierwszą prawdiłową odpowiedź. Zrobiłem screen swojej, bo z pewnością wyniki sa ustawione i sie nagrody nie doczekam – o ile byłem pierwszy :))))

  24. angiewitch pisze:

    Nie, no, po weekendzie to moje zwoje i przewody w brajanie są lekko uszkodzone! 🙂
    Coś tam jednak świta, trudne jak cholera, ale coś może wymyśli się. Potem .

  25. Margaret pisze:

    a ja chyba jestem za głupia na ten rebus 😛

  26. bardzomeszka pisze:

    zajebisty rebus! szkoda, że już podane rozwiązanie, bo na pewno bym zgadła! 😛 😉

  27. […] najciemniej. Dowody? Proszę bardzo – kierowana naprowadzającym  impulsem i zainspirowana rebusem, że boki zrywać, przedstawiam szanownym czytelnikom  dowód nie do […]

  28. […] Graforomana i przywalcie mi jakimś pomysłem. Nagrodą za najlepszy pomysł tak jak przy okazji zagadki z rebusem będzie TRZYDZIESTOMINUTOWA PRZYCHYLNOŚĆ GRAFOROMANA. Termin transmisji sygnału przychylności […]

  29. […] wpisy MTSKM – podsumowanie kasetowego tygodnia.Grosz kurwa w karty? Grom!RebusA JaroszSpacer po falochronieMOJA MUZYKARzeżucha dzień drugi i trzeci (kiełkowanie)LASHCORE STORY […]

Skomentuj

