MAKRO – Red Robal

Posted: 9 kwietnia 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, MAKRO
Tagi: , ,

Wiosna to nie tylko kwiatki. Wiosna to także mniej lub bardziej upierdliwe robactwo. Jak tylko zrobi się cieplej zaczynają wyłazić cholera wie skąd. Tylko czekać aż komary, bąki czy inne osy zaczną dybać na nasze układy krwionośne. Robactwo dzieli się na niegroźne, upierdliwe i krwiopijców zwanych inaczej budowniczymi bąbli. Dzisiaj udało mi się zaatakować telefonem czerwonego insekta z grupy tych niegroźnych ze wzorkiem na grzbiecie, który przypomina maskę afrykańskiego szamana.

Nie był podobny do braci Mroczek czy innych Cichopków albo Ibiszów. Nie miał parcia na szkło i spierniczał skurkowany z kadru. Po pstryknięciu kilku zdjęć zorientowałem się, że mój pies i ludziska w parku przyglądają się z politowaniem jak zaiwaniam zygzakiem z telefonem przy glebie.

Następnego dnia:

Wymóżdżyłem dzisiaj pomysła na kolejną serię wpisów na blogu pod tytułem ZGREDOWSKI PODRĘCZNIK PRZETRWANIA WOODSTOKOWICZA. Pierwsza lekcja już wkrótce, może jutro.

Komentarze
  1. kowal bezskrzydły… właśnie wyniuchałem w necie 😉
    blogi kształcą ;-D

  2. nutka pisze:

    Wzbudziłeś zainteresowanie 😉

  3. witaminkaa pisze:

    podobne avatary macie:D

  4. entropka pisze:

    To moje ulubione robaczki:) Wiosną całymi stadami plączą się pod ścianą mojego domu i nie wiadomo jak przejść, żeby nic nie zachrupotało pod stopami.

  5. pstro pisze:

    pomijając fakt, że cała jestem fobią, to na helmintofobię cierpię też :D, normalnie wstręt do robaków idzie w parze chyba z tym do pająków…

  6. romskey pisze:

    Pięknie;)

  7. W sumie to biedny ten kabanos na 1 fotce. Taki samotny jakiś.

  8. nutka pisze:

    Patyk odpowiedni dla Pomponika 😉

  9. eulalia87 pisze:

    eee tam, motylki są fajne, że hej…

  10. […] …to znaczy, że mnie żmije pożarły, albo, co gorsza osaczyły czerwone bestie. […]

  11. mirka.d pisze:

    W moim lesie tych robali jest masa, szczególnie lubią łazić jeden na drugim, nie wiem może w biegu się kochają 🙂

  12. pstro pisze:

    jak telefon bzyknął latarkę nie wzbudzilo takiego zainteresowania co robaki, świat się kończy 😛

  13. Am_ber pisze:

    To mi wygląda na zlot szamanów..i na pewno będzie jakaś narada odnośnie…bzykania? 😉 )))

  14. gitaragra pisze:

    Po przeczytaniu wpisu i komentarzy będę błyszczała w towarzystwie wiedzą o kowalu bezskrzydłym 😀
    Z niecierpliwością czekam na podręcznik przetrwania woodstokowicza 😉

  15. Ania pisze:

    Słyszałam fajną nazwę potoczną tych robaczków, a mianowicie TRAMWAJE 🙂

  16. Szary Burek pisze:

    Ja te robaki znam, łażą obok mojego domu, ale zdjęć im jeszcze nie robiłem.

  17. melaroza pisze:

    Kowal. 🙂 Lubi masówki.

Skomentuj

