Dr Wycior opierniczył mnie, że zepsuł mi się gust muzyczny. Trochę racji Wycior ma. Dziadzieję na starość, jestem leniwy i już nie wałęsam się po koncertach. Może i się nie wałęsam, ale jednego nigdy nie odpuszczam. Nigdy nie odpuszczam Przystanku Woodstock. Tam rock’n’rolla się słucha, wdycha, czuje, mieszka się w nim i śpi się w nim. Totalne trzydniowe oderwanie od rzeczywistości w hałasie, kurzu i w świetnym towarzystwie (pozdrawiam ekipę).

Specjalnie dla Dr WycioraClawfinger „Do what I say”

Zdjęcie zrobiłem w 2008 roku.

Zagrali tak dobrze, że wygrali w plebiscycie Złotego Bączka i musieli przyjechać za rok. W 2009 roku zagrali tak:

Komentarze
  1. angiewitch pisze:

    odwykłam już trochę i zdziadziałam 😉 Za ostre dziś już.
    Niemniej jednak- dobre! Smakowite.

  2. evacristina pisze:

    na koncercie Clawfingera byłam… jakieś 15 lat temu, hehehe… w warszawskiej Stodole zdaje się 😉

  3. Kompletnie nie moja muza. Led Zeppelin, Black Sabath, Depp Purple. To był ROCK.
    Ale i tak lubie przychodzić do Ciebie 😉

    • graforoman pisze:

      Następną muzę zapodam z klasyki. Z dedykacją. 🙂

      • To miłe z Twojej strony, ale to Twój „grajdołek” i to „TY” w tym miejscu. 😉
        Trafiamy w gusty lub nie. To normalka. Gdyby było inaczej, nikt by nikogo nie fascynował.
        Czekając na klasykę, po-fascynuję się słowem pisanym 😉

        • graforoman pisze:

          Cały współczesny rock wywodzi się z klasyków których wymieniłeś i innych. Pochwalę się tylko, że na koncercie Deep Purple złapałem kostkę basisty Rogera Glowera. Podarowałem ją przyjacielowi, który jest maniakiem DP z opcją wypożyczenia w razie potrzeby. Przy okazji wypożyczę, sfotografuję i wrzucę na bloga. Kocham DP i jest dla nich miejsce w moim grajdołku. 🙂

          Na Woodstocku w 2008 roku grali THE STRANGLERS

          Klasyka.

  4. dablju pisze:

    Punk, metal, koncerty rockowe,szalencze pogo i ramoneska mineły..choc z sentymentu nadal słucham czasami Slayera, Sepultury i wracam do starego dobrego punkrocka:)

  5. merka pisze:

    Ale macha włosami 😛

  6. Ja osobiście preferuję bluesa, u mnie co roku odbywają się tzw. Olsztyńskie Noce Bluesowe…Zapraszam, na prawdę warto 🙂

  7. bogusia.s pisze:

    różnie się mówi o WOODSTOCK .. ale chyba najważniejsza jest muza i klimat, nigdy tam nie byłam ……….

  8. bogusia.s pisze:

    Zapewne warto ale chyba za stara już jestem na takie eskapady, ostatnio preferuję ciszę .. szaaa cisza jak tak 🙂

    • graforoman pisze:

      Oj tam, oj tam. Ja jestem za stary na głupoty, które wypisuję na blogu, ale piszę. Jest czas na ciszę i jest czas na hałas. Równowaga musi być. 🙂

Skomentuj

