LASHCOROWE ILUSTRACJE – grafika pierwsza

Posted: 19 lutego 2011 in Dyrdymały i pierdoły, GrafObrazy, LASHCORE STORY, Lashcorowe ilustracje
Tagi: , ,

To był dobry tydzień. Po pierwsze Primo odkryłem, że ktoś jednak czyta LASHCORE STORY. Po drugie Primo mój jedyny czytelnik postanowił wykonać kilka grafik jako ilustrację do opowieści. Po trzecie Primo Autor ilustracji zgodził się na publikację owych grafik na moim blogu. Po czwarte Primo pierwsze trzy prima sprawiły mi dużo radochy.

A oto pierwsza z Lashcorowych grafik wykonana przez Adama Grudzińskiego.

 

JEGO WYSOKOŚĆ WENTYLATOR – WŁADCA WYSYPISKA.

Komentarze
  1. Po pierwsze secundo – nie jedyny. Z wieści jakie mnie dochodzą wynika iż zainteresowanie w kręgach blisko mi znajomych wzrasta o wiele szybciej, niż bym chciał aby tak samo działo sie to wieczorową porą w towarzystwie uroczej kobiety. Tu „wzrasta” ruchem jednostajnie opóźnionym (i wcale nie jest to wina damy).
    Po drugie secundo – uważam LASHCORE STORY za temat godny zatrzymania się nad nim nieco dłużej, aniżeli trwa sam proces czytania wzbogacony o zrozumienie tekstu.
    I po trzecie secundo – jeżeli moje grafiki dodać mogą nieco „obrazu” do treści – to wzrasta we mnie wiara że to co robię nie jest zupełnie pozbawione sensu.
    Autorów pozdrawiam serdecznie 😉

    • graforoman pisze:

      Takie komentarze budzą wenę i chęć pisania. Zamierzam znowu wprowadzić dużą dawkę humoru do opowieści i uruchomić zapomniany magnetron pod pachą Pogromcy. Będzie zabawa. 🙂

      • Adam pisze:

        Gdybym powiedział że czekam, można by to przyrównać do „ślinka mi cieknie”. Ja już pluje normalnie. 😉

  2. georgeeliot pisze:

    I oto już wiemy, jak „Pogromca wymóżdżył sposób na Wentylatora…” 😉
    A zdjęcie ciekawe. Świeży odbiór obiektywu- zatarte codziennością rzeczy pokazują swoje prawdziwe „ja”.

  3. graforoman pisze:

    Na uruchomiony magnetron trzeba będzie poczekać jeszcze kilka postów. Zdradzę tylko, że Bogdan z Pijotrem popadli w śmiertelne tarapaty. Ale o tym jutro.

  4. georgeeliot pisze:

    Czyli popołudniowa kawa i ciekawa lektura zamiast ciastka. 🙂

Skomentuj

