Widzisz jak je?

Posted: 24 września 2010 in CO LEPSZE KAWAŁKI., Dyrdymały i pierdoły, Inne dobre dźwięki
Tagi: ,

To jest kawałek z gatunku tych upierdliwych, tych co jak się przyczepią to nie puszczą. Ten konkretny jest jak wirus, przyczepia się do osobnika w sposób wyjątkowo zajadły i w dodatku ma właściwości zakaźne. „Forfiter Blues” zainfekował już moich wszystkich współpracowników, cała firma nuci i podśpiewuje „widzisz jak je?”, „gierary hirr”, „uciekaj kurwa stąd” i inne. Z pracy przyniosłem epidemię do domu, to jest nie do zniesienia. Kilka dni temu jak szedłem się wykasztanić, żona zaśpiewała mi „zamierzasz wydalić kurczaka”. To już była przesada, wczoraj nawet wydawało mi się, że pies powarkuje sobie tą melodię.

A oto on:

MerC ‚N CeZik – „Forfiter Blues”

Koniecznie kliknijcie czerwony odnośnik, który pojawia się na początku filmu, żeby zobaczyć oryginał.

Komentarze
  1. Szwagier:) pisze:

    To juz jest poprostu klasyka polskiej piesni ludowej 🙂

  2. Margaret pisze:

    Oj tak, klasyka. Słucham tego już długo a i tak mi się nie nudzi. A cytaty z oryginału już weszły do mojego potocznego języka. Uwielbiam to!

  3. […] wpisy Close Your EyesWidzisz jak je?LASHCORE STORY vol. 40 (o tym, jak Pogromca zdębiał po […]

Skomentuj

