Przedziwna historia narodzin Multiopowieści.

Posted: 5 września 2010 in LASHCORE STORY
Tagi: , ,

Dawno temu, kiedy na Naszej Klasie jeszcze się działo, na forum Politechniki Szczecińskiej portalu NK pojawił się nowy wątek reklamujący firmę poligraficzną LASHCORE. Forumowicze oburzyli się strasznie, naskoczyli na autorkę spamerskiego wątku, że forum to nie miejsce na reklamy, że to nietakt i chamstwo. Rozpętała się dyskusja dotycząca etyki dodawania reklam na forum. Pierwsze skrzypce w tej pełnej emocji dyskusji grało dwoje forumowiczów płci przeciwnej przerzucając się na wzajem argumentami. Pisali o reklamach chleba, Danonków, wódki i innych produktów. Aby rozładować atmosferę napisałem, że pewnie mają się ku sobie. Inny forumowicz napisał, że ten wątek nadaje się na scenariusz telenoweli. To był początek MULTIOPOWIEŚCI. Podchwyciłem i napisałem pierwszego fabularnego posta humorystycznie podsumowując to co zdarzyło się w wątku.

Tak powstała spontaniczna nieprzewidywalna opowieść z udziałem Masy D-CH, Wentylatora, Moczymordy, niejakiego NPWZWI oraz innych barwnych postaci. Po początkowej euforii w grze pozostało trzech regularnie piszących autorów Edgar, Jurek i Graforoman – czyli ja. To było nowe doświadczenie w pisaniu. Nigdy się nie spotkaliśmy, każdy z nas miał inny styl i inne pomysły. Planowanie czegokolwiek było niemożliwe. Nawet jeśli miałem jakiś pomysł na dalszy rozwój wypadków, to okazywało się, że np. Jurek napisał już posta kierując rozwój wypadków w całkiem innym kierunku. Moje plany brały w łeb i musiałem dostosowywać się do zmian wprowadzonych w fabule przez pozostałych autorów. To dawało największą frajdę. Planowanie nie istniało, wymyślaliśmy wszystko na bieżąco nie mając zielonego pojęcia co spotka naszych bohaterów.

W tej chwili nasza opowieść stoi w miejscu. Ostatni fragment Edgar napisał siedem miesięcy temu. Opowieść rozszczepiła się na kilka równoległych wątków i utknęła. Mam nadzieję, że mój blog ożywi naszą multiopowieść, że zdopinguje mnie, Edgara i Jurka do pisania dalej, że opowieść doczeka zakończenia.

Jurek i Edgar wyrazili zgodę na publikację ich postów na moim blogu, czekam jeszcze na zgodę Matki Założycielki, czyli właścicielki firmy, której reklama dała początek całemu zamieszaniu. Ona nas niechcący zainspirowała, więc bardzo chciałbym użyć nazwy jej firmy w tytule opowieści. CZEKAM….

I jeszcze jedno. Uważam, że to skandal, że nie spotkałem się jeszcze z Edgarem i Jurkiem. To skandal, że nie wypiliśmy jeszcze razem browara!!!!!!!!!!

Komentarze
  1. ZetKa pisze:

    Jako forumowicz plci przeciwnej, czuje sie dotkliwie pominiety co do wspolpisania dalszego, nie tylko w fazie narodzin, bo zdaje sie, ze jakis moj udzial pozniej tez chyba byl?
    no gdzie mi tam do najwiekszych, ale, ale… 😉

    • graforoman pisze:

      Sie ma Zbyszek. Mam nadzieję, że mam Twoją zgodę na publikację, zdaje się jest tam gdzieś Twoja pieśń rymowana wpleciona w fabułę. Tyś jest Ojcem Prowokatorem opowieści, Twoja dyskusja z Anią zapoczątkowała zakręt w wątku w stronę fabuły.
      Serdecznie pozdrawiam 🙂

  2. ZetKa pisze:

    Jak cos, podpisuj ZetKa, jak mnie sie czesto zdarza podpisywac w sieci.
    Btw, wlasnie w planach bylo pisanie drugiego i byc moze trzeciego bloga – a tu sie okazalo, ze to beda trzeci i czwarty, bo wspolautorem swojego drugiego stalem sie w sposob nieswiadomy 😉 Na priva na NK zglosze ci sie odnosnie wyboru platformy …

  3. […] LASHCORE STORY. Posted: 19 Wrzesień 2011 by graforoman in Dyrdymały i pierdoły 0 LASHCORE STORY to takie dziwadło, które kiedyś było multiopowieścią a dzisiaj jest już tylko umierającym […]

  4. kawał_mnie pisze:

    /wdech/ …i jadę 🙂

Skomentuj

