Oj niełatwe początki

Posted: 2 września 2010 in Dyrdymały i pierdoły
Tagi: ,

Kilka dni temu na moim ulubionym forum zadałem pytanie: Gdzie najlepiej założyć bloga? No i posypały się propozycje, WordPress, Onet, Wp, Blogspot. Każdy z piszących miał swoje racje, pisali że blogi  na Onecie najwięcej ludzi czyta, tylko że tam to same dzieciaki siedzą. Napisali, że dla takiego zgreda jak ja to najlepszy WordPress będzie, że tam ludzie poważniejsi i że WordPress renomę ma jak trzeba. A że faktycznie zgred jestem to posłuchałem i założyłem TUTAJ konto.

Zalogowałem się, i od razu pożałowałem. Trochę po polsku, trochę po angielsku, za cholerę połapać się nie można. Poddałem się i poszedłem sobie do …. Blogspota. Tam wszystko było piękne i proste, obsługa bajecznie prosta, podglądy, od razu naumiałem się jak wstawić fotkę na stronę główną bloga. Byłem zachwycony, o czym nie omieszkałem poinformować moich ulubionych forumowiczów. Poinformowałem i dostałem opierdol, że Blogspot to kicha, i że mam wracać na WordPressa, bo mnie odnajdą i zamordują.

No i jestem. Piszę pierwszego posta i mam nadzieję, że jakoś się w tym wszystkim połapię, a jak się nie połapię to doradztwo na moim forum silne i jakoś dam radę.

Zeno, Mikrusia. To się jeszcze okaże czy Wam podziękuję za radę,  czy zaliczycie u mnie podpadziochę.

Komentarze
  1. Wojtek D. pisze:

    No proszę, Roman-Grafoman wreszcie w sieci. Pisz, pisz..

  2. Jarr pisze:

    Gratulacje, masz we mnie wiernego czytelnika. Publikuj Zdzicha i jego budowlane opowieści 😉

  3. ewka pisze:

    roman super oby tak dalej

Skomentuj

